Solid Snake i plant chapter?

#1
Jeg satt og leste noen tips om MGS2 og kom borti cheatplanet helt tilfeldig. Og der fant jeg en kode. Sånn ser koden ut:

How to Unlock Snake in the Plant Chapter

First you have to beat the game in any of the difficulties. Then go to new game and select extreme as the difficulty. When you are in the plant chapter you have to look for four Easter Island statues. They look like brown stones that resemble a flat face. You then have to shoot them in the head with the socom. After you shoot all four you playas snake for the rest of the game.

The statues are located in the computer room of shell 1,one is in the vents where you shoot the nikita to destroy the control panel (you have to look for it, it is hidden in one of the other paths. You can destroy the grills on the vents with 4 sitgers). There is one in the flooded area of shell 2(when you get in the water it should be to the hallway right in front of you and it will be in a box like the ones for ammo. You have to get out of the water when you get it and go to the items menu and select it. Riden will set it on the ground and then you shoot it.) The last one is on to of the lockers where you find Emma. Once u shoot it u should become snake.


Jeg har runnet spillet flere ganger, og er stor fan av Metal Gear. Men jeg har aldri prøvd denne koden, selv om jeg er temmelig sikker på at den ikke virker. Men likevel spørr jeg; virker dette, eller er det bare falske rykter?
 
#3
CheatPlanet er ikke akkuratt noe å stole på. Jeg husker en venn av meg sa en gang at man kunne få hele Triforce på OoT, dette hadde han lest på CheatPlanet...
 
#4
Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.06.2004, 20.02
CheatPlanet er ikke akkuratt noe å stole på. Jeg husker en venn av meg sa en gang at man kunne få hele Triforce på OoT, dette hadde han lest på CheatPlanet...
Joda, jeg visste jo det egentlig. Cheatplanet har masse feil informasjon. Men jeg måtte likevel være sikker. ;)
 
#6
Synes thagen hadde ett nydelig ord på dette.
Bullshit.
Begynner å bli drit lei rykter om ditt å datt. Er så fordømt irriterende. Holder forresten på med MGS2 på E-Exstrem. Ganske vanskelig... men det skal vel gå...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Jeg har hørt at dersom du runder MGS2 på under fem minutter på E-Extreme får du spille Metal Gear 1 og 2 gjenskapt med MGS2-motoren. Full tale og 3D-cutscenes er såklart inkludert!
 
#8
Seriøst?? Jeg setter i gang med det samme!!! :p

Huff. Er så irriterende med slike. Samme med FFVII med det her at du kan på div folk på laget, å vekke Arith opp igjen....
 
#9
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.06.2004, 00.07
Jeg har hørt at dersom du runder MGS2 på under fem minutter på E-Extreme får du spille Metal Gear 1 og 2 gjenskapt med MGS2-motoren. Full tale og 3D-cutscenes er såklart inkludert!
Pokker også der fikk du meg til å spille MGS2 nok en gang. Jeg som var sikker på at det gikk. :flau:

Men uansett, er det mulig å snakke med Mei Ling i MGS2 over codec? Hun står i rulleteksten...
 
#11
Er det ikke så at når "Campbell" klikker mot slutten av Arsenal Gear så slenger han ut en masse usammenhengende ting og tang og deriblandt noen fraser fra Mei Ling?
 
#13
Rocky: Han gjør det ja, men det er vel med Cambell's stemme ikke Mei Ling's.

Lt Snake: Det hjelper ikke bare å lagre og lagre, du må gå inn i andre rom å lagre slik at han sier noe nytt. Når du har hørt alle proverbene hans så vil Mei Ling komme.