Solium Infernum - Jante's Inferno

Hvem tror du vinner Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske?


  • Totalt antall stemmer
    21

Jante

privileged CIS shitlord
#1
Mine damer og herrer, jeg gir dere..
Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske i Helvete




Here at least
we shall be free; the Almighty hath not built
Here for his envy, will not drive us hence:
Here we may reign secure, and in my choice
to reign is worth ambition though in Hell:
Better to reign in Hell, than serve in Heaven.


Djevelen har forsvunnet uten spor, og det er ikke utpekt noen klar etterfølger som kan styre over de voldsomme mengdene av djevler og demoner som bor i denne mektige underverdenen. En Konklave av de forskjellige makthaverne i Helvete har samlet seg i Pandemonium og vil utpeke hvem som fortjener å ta over etter engelen som falt lengst. Hvem er klar for å ta over Satans trone? Hvem er slu og taktisk nok til å sno seg hele veien til toppen? Hvem skrur hvem i prompen? Hvem slikker hvem sin stump, og viktigst av alt; hvem butthurter mest?








Helvetes håpefulle:

Azael - Jante
Laharl - Lodin
Tlaloco - Buggz
Lulcifer - oma
Tons O' Fun - Yeti
Zagam - Agra


For å gjøre dette litt interessant, har jeg også satt opp en konkurranse. Hvis dere gjetter riktig i pollen er dere med i trekningen av en kopi av spillet! (Husk at det bare funker på PC.)

Vi vil gjerne takke Vic Davis for å være awesome og gi oss denne premien. Hvis dere er interessert, har han også laget et spill i samme gate satt i en postapokalyptisk setting.


Jeg vet ikke hvor interessant jevnlige oppdateringer vil bli, siden det er mye som vil skje bak lukkede dører og som ikke vil bli kjent før vi blir helt ferdige. Men jeg kan sikkert komme med oppdaterte kart underveis.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
MWA HA HA HAA! To places of power nær startunktet mitt og spiller jeg korta riktig er de mine! Som i at Zagam har å holde seg faen unna det nederste! :argh:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#3
Når er tidsgrensen for når man må ha gjettet i pollen? :p

Also, hva er victory condition her?
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Ya really now.

Victory Condition for spillet er at alle demonbossene i konklaven bestemmer seg for at nok er nok. Vi har valgt det lengste spillet så de kommer til å bruke dritlang tid på det. Når det så er avgjort er det den som har vunnet mest prestisje iløpet av spillets gang som er vinner. Prestisje får man av å vinne slag, slenge dritt og diverse demonsnusk samt å fullføre diverse mål man setter seg på forhånd samt hvem som sitter på mest land på slutten.
Finnes andre måter å vinne på og, som å utslette hele jævla konklaven, men men. Les manualen. Eller tutorialen som faktisk er underholdende i seg selv.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
For at konkurransen skal bli spennende, så røper vi ikke for mye i denne tråden i løpet av spillets gang, og sparer det til en journaltråd. Men det er så mye som kan skje bak kulissene at det ikke burde være et problem. Gjett ivei, folkens!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Takk til Vic for å mekke et Avatar-portrett som bare skriker "Fetthesten". Så, kanskje greit å finne ut hvordan i hælskotten dette spillet funker...
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Men ja, ranker i helvete dere!
I praksis vi det si at dette er Meg, Jante og Lulcifer. Katta er dere
[yt]JFPyYv8HLCI[/yt]

Dette er Agra
[yt]lCpcYbHPWKc[/yt]

Og disse to er Yeti og Buggz
[yt]94WOAv0YuWY[/yt]
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#18
Aight, vi er i gang! Jeg er ferdig med min og klar for neste!
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Bare for å ettertrykke, Jeg, jante og Oma er prinser i helvete.
Det betyr at vi kan piske folk som Agra fordi han er bare Hertug i systemet. Han har derimot fritt lov til å pisse ned på markisene våre,
Buggz og Yeti.
:D