Solium Infernum - Jante's Inferno

Hvem tror du vinner Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske?


  • Totalt antall stemmer
    21

Lodin

Der Waaaah
#21
Forskjellen er at du må dra ned buksa om jeg jeg ber om det, men det har avataren din allerede gjort.:p

I praksis har Prinser høyere status når man byr om ting, når man vurderer verdien av et hus mot et annet og når verden bare finner ut at jeg er mye bedre enn deg fordi jeg er Prins! Haw! Det er ikke du. :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
All diplomati koster mer/mindre avhengig av hva slags grad man har.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Dere har brukt poenga deres på perks og det vet vi så jævlig!
Om en av dere fisene er hånda bak trona er det ikke ved meg, det vet jeg, for ingen av dere har såpass tro på meg, men om en av dere har det blir det IRL øks i ræva. Jeg kødder ikke. Vegårdshei or bust!
 

Lodin

Der Waaaah
#26
The Hand Behind the Throne er et mongo gambit man kan spille på starten av gamet. Man kan ofre omtrent alle startpoeng og vedde dem på en av de andre demonene. Vinner han etter flere måneder er det du som vinner. Du har bokstavlig talt ikke gjort annet enn å vinne for en annen kar. Men du er hånda bak trona hans! Man vinner.

Jeg hater Solium Infernum!
 

oma

Village Drunk
#27
Ja. Jeg holder på, men av uvisse grunner fant spillet ut at det ikke vil funke atm, så jeg prøver å laste ned på nytt og installere igjen. Bare så folk ikke tror jeg har glemt det helt
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Vanskelig å stemme, men det står klart mellom Jante og Agradula.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Slutt å flytt dere mot den greia der nede, den er min! :argh:

Og Yeti er en dick som overbød meg på de råtnetassene! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Forskjellen på ranks, kompis. Forskjellen er at hvis du velger lavere rank får du flere poeng å stappe inn i ymse kroppsåpninger når du mekker avataren din, i bytte mot mindre innflytelse i Konklaven. Du kan jo gjette hvem som har de biffeste folka akkurat nå... og hvem som har de kjipeste.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Biff nå betyr skrudd i prompen senere. :p
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Laharl er den treigeste demonen.
 

oma

Village Drunk
#38
Jeg vet fremdeles ikke helt hvordan jeg spiller dette spillet.

Jeg ville bare påpeke dette.

Men jeg skriver logg, hver tur!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#39
1. demand tribute
2. get bitches
3. ???
4. Profit