Solium Infernum - Jante's Inferno

Hvem tror du vinner Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske?

• Totalt antall stemmer
    21

oma

Village Drunk
Er det ikke lodin som leder da? Jeg forstår virkelig ikke dette spillen. Lodin har hvertfall mest prestisjepoeng.

Edit: og Expell the Heretic er tydeligvis random. (Jeg måtte google den for å se hva det egentlig var som skjedde xD)

Jante

privileged CIS shitlord
Siden oma er den kjipeste blir det ikke noen ny runde før jeg kommer heimat på mandagskvelden.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva er det som FOREGÅR i det der spillet? Hvor blir det av rapportene? Hvordan spiller man egentlig Solium Infernum? Dette er den verste tråden. :argh:

Lodin

Der Waaaah
Det skal komme en loggtråd etterhvert, men ikke faen om jeg har mye motivasjon til å skrive i den siden jeg lider av motsatt Midas-touch.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg kan jo ihvertfall avsløre at Lodin dreit seg ut ganske kraftig. jeg skjønner fortsatt ikke helt hva han drev med forrige runde, er det no plottings?

Jante

privileged CIS shitlord
Siden det er så mye hemmelig som foregår, samt konk og avstemming og greier er det liten vits å skrive noen oppdatering underveis som med Neptune's Pride. Vi kjører heller logger etter en vinner har blitt kåret.