Sommerrengjøring 2010: Hectic Ryddaloo

SHDR

Gullmedlem
#1
Da var det jaggu på tide å kvitte seg med litt spill jeg aldri kommer til å stappe i noen konsoll igjen. Her er det bare å by fritt, ingen minstepris satt og vi betaler porto.

Hævv fønn.

Nintendo DS:
Pac'n'Roll
Metroid Prime Hunters
Tony Hawk's American Wasteland
Contact
MySims
Geometry Wars Galaxies
Lux Pain
Sonic Rush
Rune Factory

Alle komplette med manualer og i fin stand. Kanskje litt støvete, men vi greier nok tørke av dem før vi sender ting avsted.

PSP:
Everybody's Golf
Ape Academy
Monster Hunter Freedom
Rodge Racer
Lumines
MediEvil: Resurrection
Every Extend Extra
World Tour Soccer: Challenge Edition
WipEout Pure
Amerikansk original PSP-enhet fra 2005. Cracket, ødelagt UMD-drev, enkelte kosmetiske overflateskader.

Alle i god stand, alle uten manualer unntatt Lumines og Every Extend Extra.

PS2
Devil Kings
Drakengard
Soulcalibur 3
Batman: Vengeance
Forbidden Siren 2
Street Fighter EX3
Half-Life
Red Faction
Rygar
Tekken 5 (NTSC)
Mark of Kri (NTSC)
Japansk PStwo, chippet og fin, feat. megaeksklusiv S-VHS-kabel du garantert ikke har sett maken till.

Xbox:
SSX On Tour (Promo i fullt cover)
Fable
Galleon
The Nightmare Before Christmas
NHL 06

GameCube:
Mario Superstar Baseball
Dancing Stage Mario Mix m/dansematte
Mario Smash Football
Mario Superstar Baseball
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: The Sands of Time

Xbox 360:
Stranglehold
Bioshock

PS3:
SingStar

PC:
FPS Creator X10 (2 eksemplarer)
FPS Creator
Fallout Collection (Inneholder Fallout, Fallout 2 og Brotherhood of Steel)

Alle konsoll- og PC-spillene er komplette og i fin stand.

By så det svir! Masse kvalitetsspill som kommer til å slenges på eBay om ingen her har så god smak, så sterk vilje at de erverver seg godbitene først! KOM IGJEN FOLKENS! KJØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Det finnes trådløse mikrofoner, det er digg.

Er passiv for øyeblikket, men skal gå over lista over det som er igjen når jeg får lønning, mye interessant!
 
#5
Den PSTwo-en, spiller den alle slags PSX- og PS2-spill uten problemer? Ingen problemer av denne typen med NTSC PSX-spill for eksempel? Og ja, jeg ble nysgjerrig på den S-Video-kabelen... Hva er det som er så spesielt med den? Kan den i det hele tatt brukes med en vanlig S-Video-inngang?
 

SHDR

Gullmedlem
#6
Ingenting spesielt med den S-VHS-kabelen, bortsett fra at jeg bare har funnet én av dem -- noensinne -- til PS2, og at det derfor er et uvurderlig klenodium for meg personlig. Den funker fint, har brukt den siden jeg kjøpte den for fire-fem år siden.

Har ikke TV for øyeblikket, så jeg får ikke testet om PSX-spill funker fint på den, men jeg mener å huske at jeg kjørte Silent Hill PAL på den. Skal sjekke om jeg finner noe maskinvare på kontoret jeg kan teste på. Har ingen problemer med NTSC UC og NTSC J, iallfall.
 
#7
OK. Er det S-Video sammen med 3xRCA, eller bare S-Video + rød og hvit? Ikke at det er så forferdelig nøye, bare lurer...

Siden det er en japansk PS2 tipper jeg at den ikke har samme problem med amerikanske PSX-spill som chippede PAL-PS2-er (siden konsollen allerede er beregnet på 60Hz), men det hadde vært veldig fint om du hadde hatt mulighet til å teste det.
 
#9
Skyter du meg om jeg byr 500 for alle DS spillene samlet? Er alle pal?
 

Sancti

Terrorkatt
#12
Svarer på vegne av SHDR siden han ser ut til å ha glemt dette her. PS2-en er her stadig, men tror ikke han har fått testa den på jobb enda. Skal få det til å skje.

Hvis noen fortsatt er interessert i noen av spilla er det lurest å sende meg en PM.