Sonic har bursdag!

#1
Idag fyller Sonic sin 13 bursdag. For dere som har hatt sjangsen til å sitte foran en megadrive/gamegear/saturn/dreamcast , har nesten garantert Sonic fått innflytelse på, og jeg meg selv elsker denne vidunderlige spillekarakteren.

Tja...Dette er sikkert ikke i allmenn interesse , men de som måtte ønske å gratulere Sonic kan for all del poste litt i denne threaden.

Forresten : Hvem av dere har signert på "The Atomiswave Petition" , som min signatur linker til? Jeg kan anbefale alle med import-ferdigheter , og en Dreamcast til å signere.
Dere vil ha flere spill , vil dere ikke?
Kunne like gjerne si det her , istedenfor å lage enda et teit topic.
 
#2
Gratulerer med dagen Sonic!

Har gode minner med Sonic. Hadde Sega Master System og jeg spilte Sonic ganske ofte. Sonic gikk igjen også på min GameGear. Det var tider det ^_^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Gratulerer med dagen, ditt lille pinnsvin ^_^ .
Du var best når du var i 2D, men jeg kan spille litt 3D Sonic også.

Happy birthday, Sonic!
 
F

Fanta Boy

Gjest
#5
Sonic, ja. Gratulerer Sonic
Det var så gøy og spille deg i 2D, Tv-serien var også kul!
 
#7
Gratulerer. :)
Min absolutt favorittkarakter! Elsker Mega Drive-spillene, Dreamcast-spillene er også bra.
 
#8
Gratulerer med dagen! :)
Jeg synes det var grisefett å spille Sonic på SEGA Mega Drive :rulleøyne:
 
#11
aah sonic 1 på mega drive, mitt første spill og konsol. koden for å velge brett er: opp, ned, høyre, venster, a+start mens sonic står å vinker med fingeren. Det at jeg husker den burde si noe om min autistiske bilde hukomelse
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#12
Hail to Sonic!

Kødder ikke. Sonic the Hedgehog har hatt en mektig innflytelse på oppveksten min. Tenker spesielt på spillene til Mega-Drive. :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#14
Gratulere med dagen!

Uten tvil en av mine favoritt spill karakterer.
Husker jeg spilte Sonic i evigheter når jeg var mindre, til sega master system.
Forresten, så er Sonic X serien på Fox Kids litt stilig :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
En av mine store barndomshelter. Hyll Sonic!

Forresten, så gikk all sjarmen med Sonic til helvete den dagen serien gikk 3D-veien. Tegnefilmene er også et horribelt produkt av denne prostitusjonen av en ellers så elskverdig karakter.
 
#16
Ingenting var som Sonic pa MegaDriven. Tegnetimene i barnehagen gikk til a tegne Sonic og de forskjellige verdenene. Vil ha Sonic og en MegaDrive igjen!!!
 
#17
Opprinnelig skrevet av Mandark@24.06.2004, 04.05
Forresten, så gikk all sjarmen med Sonic til helvete den dagen serien gikk 3D-veien.
Det vil jeg nå ikke si. Sonic Adventure var i hvert fall kjempegøy da jeg fikk det på Dreamcast. Eneste problemet var at det for det meste kun var Sonic som var morsom å være.

----

Sonic er en artig karakter, men jeg vokste ikke opp med han i TV-spill. Nei, han opplevde jeg først på tegne-film. Husker det var to forskjellige serier. 'Sonic' og 'Super Sonic' var det vel kanskje... Husker ikke hva de het, men den ene (antageligvis 'Super Sonic') var den beste.

Fikk jo opplevd Sonic, enten på Master System eller Mega Drive på den tiden også, men det var først på Dreamcast jeg fikk opplevd Sonic, og det var først på GBA at jeg opplevde Sonic i 2D (utenom de få gangene jeg testa det på enten Master System eller Mega Drive).

Nå har jeg uansett fått spilt en del Sonic på både Mega Drive og Game Gear en del, i tillegg til at jeg har Sonic Mega Collection som inneholder 7 Sonic-spill. Og alt i alt så er det vel gode spill (men langt i fra så gode som de fleste Mario-spillene).

Anyway, gratulerer med dagen Sonic. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Jeg føler meg litt utafor her, ettersom jeg aldri spilte Sonic da jeg var liten (har spilt Megadrive en gang i mitt liv, i en butikk på et kjøpesenter for mange, mange år siden; spillet som sto i var Altered Beast)... men hipp hurra uansett. :p
 

SHDR

Gullmedlem
#19
Sonic har jeg hatt mye moro med. Etter å ha rundet den lille røveren på GameGearen min mangfoldige ganger, begynte jeg å bruke spillet som en racer. Jeg så hvor fort jeg kunne klare å måke gjennom hvert brett, og på hele spillet. Husker ikke hvor lang tid jeg klarte hele spillet på, men jeg husker godt at jeg klarte første brett på under 20 sekunder.

Jeg er tøff ass, men Sonic er tøffere.
 
#20
Gratulerer Sonic. Har hatt mye morro med han på MegaDrive som jeg aldri kommer til å glemme (selvom jeg har glemt nesten alt allerede)

Sonic tales og en feit fyr jeg ikke aner hvem er, men tydeligvis burde vite hvem er, er på pso nå. Sonic og Tales står i "Lab" Og han feite fyren jeg mener heter Robotnik eller noe (hvis noen heter det) Står ved banken. De gjør ikke en dritt, bare står der og ser dumt på deg.. Morro.. Sega lovet også en ny lobbysang, men den har jeg ikke hørt enda..