Jepp, du MÅ bruke Memory Stick. Dette sto i iPodlounge-artikkelen.
Hold hestene her nå, Knut. Jeg kaller det opplysninger, fordi artikkelforfatteren har hentet informasjonen fra et sted (og altså ikke bare diktet opp alt sammen). Jeg sjekket litt selv, og fant kjapt flere artikler som underbygde det som står der - riktignok ser jeg at enkelte sider hevder at PSP kommer til å støtte MP3, men kritikken mot UMD-formatet står fortsatt. Batterilevetiden rapporteres til å være mellom to og ti timer. Disse to tingene alene er nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe PSP før jeg har sett situasjonen an en god stund.
Og sånn apropos... hvorfor kaller du det bare tanker og rykter? "Slutt å skofte engelsktimene" var forøvrig en referanse til at du tydeligvis trodde at "Concluding thoughts" betød at hele artikkelen var tankespinn.
Opprinnelig skrevet av Berre Knut kan døma meg+-->QUOTE(Berre Knut kan døma meg)
Jeg forbeholder meg retten til å gjøre narr av nicket ditt hvis jeg synes det er teit. Hvis du ikke er enig i dette, skaff deg et mindre teit nick. 
<!--QuoteBegin-Hvis du har planer om å dømme meg kan du bare drite i det - for det kan nemlig bare Gud! Så det så!
Kaller du det opplysninger jeg vil heller si Tanker og Rykter...!!
Og hva mener du med det.........?? Herr Yetipants ikke si noe om nicket mitt...!![/b]

<!--QuoteBegin-Hvis du har planer om å dømme meg kan du bare drite i det - for det kan nemlig bare Gud! Så det så!
Kaller du det opplysninger jeg vil heller si Tanker og Rykter...!!
Og sånn apropos... hvorfor kaller du det bare tanker og rykter? "Slutt å skofte engelsktimene" var forøvrig en referanse til at du tydeligvis trodde at "Concluding thoughts" betød at hele artikkelen var tankespinn.