Sony it only does konferanse

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#21
uncharted 3 beste bruk av skip siden Cowaduty 4

desverre har jeg ingen interesse får Resistance serien men så rått ut

Ico og Shadows ble vel annonsert i fjor?

Playstation tv spesial laget for split screen med 3d briller og resistance 3 wtf?

nytt medevil....oh move..uff *spy*

Dust moar lieke Halo amirite

Bioshockl NGP whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Dead Space: Star Trek

Ruin = Dungeon Keeper 2.0 ser stilig ut
 
#22
Grunnen til at jeg ikke vil ha Vita er den crazy grafikken. Spillene blir for immersive til at det blir feil å spille de noen andre steder enn hjemme i sofaen, hvor jeg har en faktisk PS3 koblet til en svær TV.

Jeg tror alle spillene de de faktisk viste til PS3 kunne klassifiseres som shooters (medieval med shurikens og bueskyting, inFamous 2 er mer eller mindre en shooter uten gevær) så det var lite spennende. Og Resistance 2/Dust med sine typiske "against all odds"-klisjeer gjorde meg på gråten. Er det slike spill som er blitt det mest ettertraktede?

Måtte og le av han kontorfyren til Sony som prata så mye om hvordan den gir deg unike opplevelser som er eksklusivt for PS3: SSX får en ekstra bane, BF3 blir bundlet med et nedlastbart spill vi har hatt tilgjengelig lenge, Bishock Infinite (som ser ut til å være en reskin av de to andre Biococks) får waggle som vi alle vet er helt eksklusivt til PS3.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#23
Grunnen til at jeg ikke vil ha Vita er den crazy grafikken. Spillene blir for immersive til at det blir feil å spille de noen andre steder enn hjemme i sofaen, hvor jeg har en faktisk PS3 koblet til en svær TV.
dette er grunnen til at jeg ikke klarer å like MGS: Peace Walker, jeg lurer også på prisenen på spillene. Med iphone har det blitt et race til bunnen med prisene på "håndholdte" spilll (jeg rfr. Pegle til 99 cent på iphone og 45 kr på PSP)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Jeg for min del synes PSVita er altfor billig, og dessuten later det til at det kommer alt for mange spill til den. Ut fra videoen jeg så later også lydkvaliteten til å være for høy, berøringsskjermen for presis, kontrollene for ergonomiske og dessuten nettløsningen for enkel å bruke.
 
#25
Jeg føler bare at den utydeliggjør linjene mellom håndholdt og konsoll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
newsflash håndholdte spillmaskiner er også spillkonsoller
 
#27
Helt grei presentasjon av Sony, men hadde ikke så høye forventninger heller. Uncharted 3 var uten tvil det som interesserte meg mest.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#28
Uncharted 3: Drake's Fortune ser fantastisk ut, og det ser virkelig fantastisk ut. Nå får jeg veldig lett hard-on av vann i spill, men uansett. Spillet blir geeernt.
 
#30
Uncharted 3 blir seff fett, men har noen nevnt at Tomb Raider Begins: Croft's Fortune også så bra ut?

(Eller var det kanskje på Microsoft-konferansen, det.)
 
#31
Jeg greier heller ikke se forskjell på noen av de spilla. =D
Hva prater du om, eneren var full av tropiske farger, toeren var brunt/hvitt og treeren blir bare brunt.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Sa forresten Sony noe om pris på den derre skjermen de skal lansere? Den virker ikke som all verden så å lansere en "billig" 3D-TV vil være smart. De kan mase og mase så mye de vil om at de eier 3D-markedet, men all den tid folk ikke gidder bruke 30.000 spenn på ny TV skjer det ikke.
 
#36
Var det ikke 999 usaske kroner for skjerm (24"), HDMI-kabel og Resistance 3: Faller of the Manening?

Edit: holy shi- det var 499
 

Lodin

Der Waaaah
#37
3000 spenn her til lands da. Det høres ut som noe som vil gi dem foten innenfor døra.
Ikke at rimlige monitorer som viser 3D er no nytt da. Rimlig sikker på at jeg kan plugge i PS3en i skjermen jeg har her, men jeg gidder ikke. :smugdog:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
Uncharted 3 så like generisk og bajs ut som de tor første.