Sony Move & annet shizz

Lodin

Der Waaaah
Og da var det tid for den tredje av de store sine happenings! Sony skal lansere sin Move for andre gang og vi gleder oss.

E: Hvor kan vi se dette?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Mitt reaksjonsfjes når de viser Force Unleashed 2 med move controller

Foresten er det noen formeninger om hvilken side som streamer "best"

D

Deleted member 91

Gjest
Samme her. Selve siden hosta litt for meg tidligere i dag, men strålene går sjokkerende bra. Ikke merket lag eller noenting.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Og der døde ustreamen til 1up

Trench_Rat

Sommerbildene våre
GT5 i 3D surprise men ingen release dato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
EA VÆR SÅ SNILL OG HYR OSS TIL Å LAGE DET NESTE HARRY POTTER SPILLET

Trench_Rat

Sommerbildene våre
PSP 2 annonsering (kommer til å bli annonsert på TGS til høsten)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
feeden min buffrer som en gærning går jeg glipp av noe?

edit: hva får psn pluss brukere, Trenton stammer som en gærning hos meg?

edit 2: Dead Space 2 :grine:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
OPERATØR SKJEGG og der frøs videoen igjen når det er ett spill jeg faktisk interiserer meg for

unlockable beards dag 1 kjøp for meg

Trench_Rat

Sommerbildene våre
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU GABEN

Kilik

Lokal moderator
Gabe på Sony-konfen så jeg ikke komme :) Slik jeg forsto det kommer også Steam-funksjoner som cloud saving, så dette lover bra.

3D på PS3 med 3D-briller føles faktisk litt avlegs ut etter 3DS. Killzone 3 virker like ordinært som toeren, men Move-støtten gjør det halvveis interessant. Synes Move virker å ha bedre spill å by på enn Natal, i det minste spill som appelerer mer til meg, ikke bare Wii-kopier til casualspillere. Kanskje ikke like ambisiøst som Natal, men det føles mer solid. Kevin Butler eier fortsatt. PlayStation Plus klarer jeg ikke se noe positivt med. Skuffende at de ikke nevnte PSP2 eller i det hele tatt noe mer spennende på PSP-fronten.

Alt i alt, MS skuffet stort etter all hypen på forhånd, Nintendo var enormt mye bedre, mens Sony plasserer seg omtrent midt i mellom.

Var en ganske kjedelig presentasjon. Synd vi ikke fikk se noe Last Guardian eller mer en glimt av Castlevnia. Twisted Metal skulle liksom være big surprise... For noe dritt. Sourcery så ganske artig ut en liten stund...

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kult med Twisted Metal, Kevin Butler eier... Resten var trauste greier. Heldigvis ikke så hardcore utdriting som Microsoft, det var bare flaut. Rart at de enda ikke ser at PSP trenger fler kule spill istedetfor mer reklame.