Yeti: ja, skjønner hva du mener. Men for min del er jeg bare glad for å få en high def videospiller med på kjøpet, akkurat som da PS2 kom var jeg glad for å få en DVD spiller med på kjøpet. Jeg har ingenting imot at den er inkludert. Jeg vil mye heller ha en alt-i-et maskin fremfor å ha en add-on liggende ved siden av og se teit ut.
Dessuten trenger jeg WiFi også, så det kostet meg også noen ekstra kroner. Samtidig ville jeg helst ha muligheten til å lade opp kontrolleren, fremfor å kjøpe batterier hele tiden. Dette koster også ekstra penger, i motsetning til på PS3.
I tillegg har jeg lyst til å spille online en gang i blant, uten å være nødt for å kjøpe abbo. Samt, det er unødvendig teit å måtte kjøpe FLERE abbo bare fordi flere enn en person i husstanden skal spille online, uten å bruke samme profil.
Der er noen av grunnene til at jeg synes PS3 kan være verdt pengene sine.
Det hjelper også at, etter en titt på ToTheGame, så ser jeg flere spill jeg gleder meg til utover året. Riktignok kommer mange av dem på Xbox 360, men PS3 versjonene kommer nok til å bli prioritert, hvis ikke det viser seg å være store mangler på disse.