Så, eg kom i prat med nokre folk på nerdelandslaget sin discord, og vi ble litt tent på idéen om aktivisere eldre med VR. Så viser det seg at Bergen Kommune allerede har eit opplegg for VR men søker frivillige, og jaggu meg er det fleire sjukeheimer som også eksperimenterer med gode resultater. Så vi er inne på noko! Vi tre som er involvert har dialog med biblioteket i Bergen for utlån av utstyr, Bergen Kommune for organisering og skal gjennom kommunen finne ut kvar vi kan dra og korleis vi skal organisere dette.
Så var det innhold, da. Kommunen har med hell fått produsert videoer og bildesamlinger fra lokalsamfunnet av ein bergenser, mens eg tenker flerspilling med trådløse VR-systemer som er online.
Kva finnes? Kommunen bruker Samsung Gear og eg tenker Oculus Go eller tilsvarende. Uansett så vil vi lage eit opplegg før vi søker midler.
Så var det innhold, da. Kommunen har med hell fått produsert videoer og bildesamlinger fra lokalsamfunnet av ein bergenser, mens eg tenker flerspilling med trådløse VR-systemer som er online.
Kva finnes? Kommunen bruker Samsung Gear og eg tenker Oculus Go eller tilsvarende. Uansett så vil vi lage eit opplegg før vi søker midler.