Soul Calibur 2

#41
Opprinnelig skrevet av Moritsune@18.11.2004, 10.48
Me loves Astaroth :forelsket: Men jeg kan ikke bruke han! Kan noen gi meg link til evt. noen turneringer?  :)
137072​
gjør ikke alle det da :p, han er vel ganske enkel å bruke er han ikke, når jeg drev å spilte SC2 kunne jeg de aller fleste angrepene hans + jøglingene eller hva det nå kalles. Han er jo litt som nightmare med range og power. vær litt feig og kast mye variert når de nermer seg. (det var det jeg gjorde, men jeg har ikke så mye peiling da)

Hvilken konsol spiller dere på?
 

EagleJin

Bear Necessity
#42
loppelittletom: Astaroth funker heller dårlig om du ikke vet hvordan du skal bruke angrepene hans :p

:D
Moritsune: Om du får tak i evo-DVD-settet kan du se en god del SC2-kamper. Vet ikke om noen av dem er lagt ut på nett.
 
#43
Det er jo det jeg sier... det er ikke vanskerlig å lære seg alle angrep med noen av karakterene men det er jo det å bruke dem som er best i den gitte situasjon (regner med du er en del bedre en meg på det siden du ser filmer og har spilt en del mer + talent da) :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#44
:konge:
Hadde vært kult å være god i spillet, men jeg slutta å spille SC2 for lenge siden.. Orker heller ikke ta det opp igjen for å lære det skikkelig.

Spill Heihachi! Eneste som skal være i tankene da er å legge inn ewgf eller CD+4,4,4,4,4 :p
 
#45
Bare for å ha det sagt, guardimpact rankingen er ba<sert på perfekt spilling fra begge parter, og hvor mange kamper man ville vunnet av 10 i hver enkel matchup. Det står å lese under selve rankingen hvorfor de er ranghert slik i korte trekk. Astaroth sin store fordel er at han har unescapable throws, i tilegg tilbra step, range og damage. Det er dog viktig å huske at han er en typisk turtler.

Astaroth is a very hard character to rank, his game is largely based off reading the opponent and punishing mistakes. This is based on the theory of two players as perfect as they could be facing off. Thus the failure is kept to a minimum. Raphael is probably the only match-up that stands out here. Based on my own experience with console Raphael, he’s really got the tools to hold Astaroth at long-range while it’s a definite fight up close.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@18.11.2004, 10.46
Mortisune: Astaroth ikke bare KAN være god, men mange av de beste spiller med nettop denne kjempen. Om du ser noen av kampene fra evo-turneringen i SC2 vil du fort se at Astaroth er en av de mer brukte karakterene, og han er livsfarlig!
:D
137069​
Av en eller annen grunn var han ulovlig å bruke i Canadas mesterskap.
 
#47
Astaroth eier!
Hyul: Du har faen ikke gitt deg med SC2, du skal spille det mot meg evt neste gang dere kan game'e!

Jeg er ganske sikker på at hvis du møter en som KAN spille Yun Sung, så blir det pes! Derimot, møter du nabogutten på 4år.. så blir det nok annerledes. Så sant han ikke kommer rett fra Japan da.. *lol* Vet ikke om dere har hørt om han lille Kage spilleren i Japan, han eier ganske bra i Virtua Fighter!
Chibiko-Kage heter han, hvis jeg ikke husker feil.
 
#48
har ikke noen av dere prøvd nightmare skikkelig ut? yunsung og kilik er gode de også, men jeg foretrekker nok farten til maixi freamfor dem
 
#50
Yeah, Cervy er faktisk ganske konge. Når jeg spiller SCII er det enten med ham, eller Voldo, som jeg så en helt vanvittig display med for noen måneder siden... En kar som gjorde alle rankinger til skamme, og vant noe store greier (jaja, ikke plag, jeg er trøtt og husker ikke navnet.)
 

EagleJin

Bear Necessity
#52
Opprinnelig skrevet av JINsama@18.11.2004, 20.40
Astaroth eier!
Hyul: Du har faen ikke gitt deg med SC2, du skal spille det mot meg evt neste gang dere kan game'e!
137342​
:svette:
Uhm... Kan godt spille det, men det blir veeeeeeeeldig begrenset med "motstand" fra mitt spill :p. Får vel friske opp litt superskillz med samurai x og mareritt, høhø.

dan the man: De første ukene spilte jeg mest med Nightmare, men Mitsurugi ble for kul for mannen med det store sverdet :p

Mens vi snakker om Yun Sung.. (Rett meg gjerne på dette) Jeg vil påstå at en som har spilt mye Hwoarang i Tekken vil forstå Yun Sung raskere. Red Hawk spilte en del med Yun Sung og ble rimelig plagsom ganske fort.
 
#54
Yun Sung er en av de virkelig kule folka i SCII. Eneste kjipe er at jeg ikke vet hvilke moves og slikt som er lurt å bruke når osv, og jeg gidder ikke å finne ut alt det selv, eller lese om slikt på nettet. Enten må jeg se det i en tilfeldig vid, eller så må det bli en mulighet i et mulig SCIII hvor du kan bli hjulpet litt til å bli "hardcore" gamer..

JINsama: I'll break your face!

Jeg valgte Yun Sung først blant annet fordi han hadde visse likheter med Hwoarang, så det kan hende det er noe i det Hyulvinji sier..
 
#57
Voldo kan jo være god for nybegynnere som trykker alle knappene inn på en gang og får seg en overaskelse når de klarer noe kult... problemet er bare at de egentlig suger, og enhver person med litt skils har ingen problemer med å knuse dem

Howarang er i motsetning til yun sung god (i trea) hadde han en jøgling som tok alt livet til alle utenatt de kunne gjøre noe motstand. Men rent fightingmessig (stil) er de ganske like.
 
#58
Buttom-mashers kan faktisk være harde motstandere da det ofte er vanskelig å lese spillet deres når de bare trykker villt. Hater buttom-mashing med Necrid.
 

EagleJin

Bear Necessity
#59
loppe: mener du å si at du har en 100% hwoarang-juggle? hvilket spill? Har du mulighet til å skrive opp kommando?

dodraug: enig!! Mashere er faktisk ganske vriene.. Blir nesten som å spille mot T4 Kuma CPU :p
 
#60
Den var ikke 100% da... det hadde da vært altfor vilt, men den tok vel ca. 90? tror jeg. Det var på PS1, så jeg husker ikke helt hvordan det var... hadde en venn som var spesialist med howarang, og han var umulig å slå. Er enig i at buttom mashere er iriterende, men vis de er virkelige amatører (slike som hverken blokker eller sidestepper), er det bare å velge cervantes og vips så teleporter du han til døde...

Necrid er tross alt den beste (synes jeg) han har jo samlingene av de aller beste angrepene til alle. har aldri likt å buttom mashe med han... han har det elendige slaget uten våpen som for meg blir gjentatt litt for mange ganger, om jeg ikke tenker på hvordan angrep jeg skal ta :tommelned: