Soul Calibur 2

EagleJin

Bear Necessity
Ah.. Tekken 3 har hauger av "near killer"-juggles. f.eks yoshimitsus f,f+3+4,1+2,3+4 er killer på counter hit.

Prøvde å spille litt SC2 i stad med Heihachi, og Mitsu-ene, men mått gi opp.. Syk skade + ekstrem ring out + single player = ikke morsomt :p
Måtte nesten le da jeg fikk inn en combo (vil ikke akkurat kalle det juggle...) som tok 216 dmgpts.. Hvor mye er en normal livbar på? 200?
...

heihachi er jo korupt. Alle konsolspesifikke karakterer er tross alt banned fra alle tuneringer som er et snev av seriøse. Og ja singelplayer suuuger

Når jeg tenker meg om var det vel to'a det med howarang, og da var jeg liten og uvis om jøgling og slik... var en skikkerlig buttom masher. Da virket det sykt men du har vel rett... disse spillene var vel noen avde minst balanserte slossespill du kunne/kan få tak i

Er det 10-hit du refererer til med Hwoarang, lopplittletom?

Er det noen her som kan gi litt gode set-ups/combos med Yun Sung? Hvis mulig kan det hende jeg begynner litt med han igjen om ikke så altfor lenge.
Er egentlig kult å kunne gi utfordringer i forskjellige fight'e-spill, uansett om de ikke er så hyperbra at det gjør noe. Men de beste fighting-spilla knuser arenaen uansett..

Masse fine kombolister på guardimpact. com, og sikkert mye bra på forumet til soulcalibur.com også..

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@19.11.2004, 16.22
Er det 10-hit du refererer til med Hwoarang, lopplittletom?

Er det noen her som kan gi litt gode set-ups/combos med Yun Sung? Hvis mulig kan det hende jeg begynner litt med han igjen om ikke så altfor lenge.
Er egentlig kult å kunne gi utfordringer i forskjellige fight'e-spill, uansett om de ikke er så hyperbra at det gjør noe. Men de beste fighting-spilla knuser arenaen uansett..
137868​
Ja det var den minst.... fikk dem opp i lufta, og holdt dem der til de nesten var døde. (hvis de var intil en vegg eller noe var de ferdige)

Ikke spill yun sung! det er ikke vits, han har som sagt bare et gogt angrep, nemlig trippel sparket, og dette gjør at det er umulig å vinne om du spiller mot hvem som helst som kan blocke, og vet om noen bra angrep med en av de bedre karakterene. Yun sung går mot NPC'er, de er for dumme til å lese han, så selvom du får til i singelplayeren med han betyr det ikke at han er god

EagleJin

Bear Necessity
Det er alltid så utrolig interessant å lese andres meninger om spill!
...
:holdkjeft:

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@23.11.2004, 16.09
...
139718​
Ja, ikke sant...
Bare på trass, så skal jeg begynne å spille Yun Sung og bevise at han ikke er så CRAP som det Loppelittletom skal ha det til.
Du vet at du kan unngå juggles så lett som fy i SCII? :blunk:

EagleJin

Bear Necessity
Et eksempel på ekstreme forskjeller med/uten air-roll:
Heihachi vs ?:
uten: ewgf, ewgf, 6a, 623+k,k,k = massiv skade og småkjipt
med: ewgf, ewgf ... veldig kjipt..
:p

Opprinnelig skrevet av JINsama+23.11.2004, 16.52-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@23.11.2004, 16.09
...
139718​
Ja, ikke sant...
Bare på trass, så skal jeg begynne å spille Yun Sung og bevise at han ikke er så CRAP som det Loppelittletom skal ha det til.
139750​
[/b]
Yay! Det blir kult. Da er vi to som skal prøve å bevise det samme. Hold meg oppdatert på hva du gjør, så kommer jeg en gang etter :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Red Hawk+23.11.2004, 23.25-->
Opprinnelig skrevet av JINsama@23.11.2004, 16.52
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@23.11.2004, 16.09
...
139718​

Ja, ikke sant...
139750​
Yay! Det blir kult. Da er vi to som skal prøve å bevise det samme. Hold meg oppdatert på hva du gjør, så kommer jeg en gang etter :tommelopp:
140094​
[/b]
mouahahaha hvis dere har tenkt å ødelegge dit potensial som fighter så værsøgod! Har ingenting imot at dere har tenkt å drite dere ut om dere eventuelt skulle få lyst til å spille i en tunering.

Er glad det ihvertfall er en med god smak angående karakterer stå på "probility", cervantes er best!

PS gleder meg til den dagen jeg møter en av dere idioter som spiller yun sung... da blir det hakk og mos for alle penga
:gevær:

EagleJin

Bear Necessity
loppelittletom: Du bor vel ikke tilfeldigvis i nærheten eller i Oslo? muahaha :p

Jeg tar med SC2 til neste game party, og da blir det ikke noe extra vs-skitt. Standard innstillinger (kanskje høyere livbar??).

Hawks Yun Sung var ikke til å spøke med da han fremdeles hadde litt skills i spillet. Han var faktisk veldig plagsom! Men vi får se hvordan det ender :)

(Red Hawk: Jeg overlater hard core SC2-spillinga til deg :p)

Ser svart ut for den fighten :(

Bor nemlig i det kalde nord, der vi blir født med ski på bein og har samer boende i hagene våre (er ikke vandt til sånne femier som yun, her går det på cervantes og spawn + nightmare om vi er i humør til det

Får vente til det kommer en oppfølger, og da skal jeg få gleden av å knuse deg online (om du har en x-box)

yun sung god... du må ha drukket noe veldig rart, send meg noe av det så kanskje du klarer å overbevise meg om at han er god (skal muligens til oslo om ikke så alt for lenge... får se om det blir noe da

Virtua Fifhter? Sake?

The way to go!

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@24.11.2004, 13.13
her går det på cervantes og spawn + nightmare om vi er i humør til det
Nightmare er i likhet med Yun Sung, ranka som en av de dårligste i spillet totalt sett. Men hver sin smak. Selv foretrekker jeg Yoshimitsu fordi han er en veldig taktisk spiller. I tilleg er det ikke så fryktelig mange som bruker han, så ikke alle kan triksene hans. Original er vel det eneste som er nogenlunde rettferdig. Liker ikke fordelene noen får i extra med enkelte våpen.

EagleJin

Bear Necessity
loppe: Du får nok aldri gleden av å slå meg over x-box live... *grøss*
Har ingen SC2-vids. Som sagt før er det lenge siden hawk og jeg spilte SC2 seriøst.

*begynne fra scratch.. igjen..*

gjelder ikke det samme for oss andre da? Er det enda noen som spiller det seriøst? hmmmm, trodde bare de mest hardbanka fans spilte det skikkerlig nå for tiden

Ja nightmare er dårlig ranket, men han er en skikkerlig kar han, det sverdet og greier + et godt disign, det er mer en du får av yun sung

Yunsung er en av de kulere folka der synes jeg. Vet ikke så mye om SC top tier folk, akkurat, og bryr meg ikke så mye heller. Yunsung kan spilles opp i mot de beste og ta dem med seg, bare man vet litt av hva man gjør.

Får vel begynne litt smått igjen med SC2. Håper bare det blir flere å spille mot enn en eller to andre sånn av og til. *Sukk*, vi skulle hatt brukelige arkadehaller her i Norge og..

Er enig i at han har den gay'e locken, og han hadde passet bra inn i en tsjekkoslovansk pop gruppe??

Kan dere gi meg et navn på en preson som er bra med yun?? eventuelt en film? er lei av idioter som trir de kan bli god med alle :tommelned: (Helst ikke nevn dere selv jeg vet alerede at dere suger)

Og du som sier han er jevn med de beste... eller hva du nå prøver å si, lol den kan du dra lengere ut på landet med, du har ikke spilt SC2 mye