Soul Calibur 2

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@25.11.2004, 13.55
Sånne duster som meg er jo de som skal være idiot på forum, og skal mestre innen VF sånn som deg svare slik som du gjør saklig og helt innen topic at jeg er en idiot. takk for å plasere meg der jeg hører hjemme (I-gjengen)
140840​
Hvor i all verden har du fått det for deg at jeg er mester i VF?
Og grunnen til at jeg sa du var "idiot'en" her på forumet, var fordi det ser ikke ut til at du vet det selv. Ren info bombe!

Nå, ha deg ut!

Opprinnelig skrevet av Kyuzo+25.11.2004, 14.58-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@25.11.2004, 09.02
Hhehe er faktisk 11... og "går ikke på" skolen
Hmmmm... argumentasjon, nå setter dere meg under press. Argumentasjon for hva? At yun suger, for det skal jeg nå få mer en nokk av. Tror til og med at dere skal klare det
JINsama, for å være ekstremt usaklig så BYTT! nick, å ta seg tilnavnet  sama er litt drøyt selv om du er en av norges beste VF fightere. Trakasering av andre lands kulturer.... i japan hadde de drept deg :tommelopp:
140747​
Det er vel litt drøyt å si at folk ikke kan bruke de nickene de selv vil. Jeg var for eksempel ikke med i Syv Samuraier, men kaller meg Kyuzo allikevel...
140871​
[/b]
Det er stor forskjell på å kødde med fremmede kulturer, en om du bruker navnet til en karakter, eller hva nå denne kyuzo er.
Å kalle seg sama, er overlegent, og arogant om du ikke har skaffet seg titelen på ærlig måte

SHDR

Gullmedlem
Loppelittletom: Hva faen er det du røyker for noe?! Du har kanskje merket deg min tittel, Jesus Fistus. Er ikke det en stor neve i baken for enhver kristen stakkar som måte lure seg inn på forumet? Åhhhh, så farlig. Hvem bryr seg om kallenavn på nett!? Tror du en JAPANER hadde knekt sammen i gråt fordi en nordmann som spiller slåssespill har misbrukt det japanske honorifics-systemet? Hold kjeft. Du virker som en idiot. Og jeg begynner å få ganske mange grunner til å gi deg smekk på pungen, problemet er bare at du foreløpig har vært en obsternasig liten drittunge heller enn noen faktisk spammer ... men det skal vi nok klare å se mellom fingrene med.

Og forresten, siden du er så jævlig kul med honorificsene dine, så forlanger jeg at du kaller meg sempai heretter. Jeg er tross alt eldre og kulere enn deg. Hvert eneste brudd på regelen fører til anmerkning.

fordi du er en same?? Trodde det var bedre at du hadde meg som undersått, men.... om du vil sempai. Trekker meg tilbake fra dette topicet nå, er blitt for usaklig for meg....

Opprinnelig skrevet av JINsama+26.11.2004, 01.24-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@25.11.2004, 13.55
Sånne duster som meg er jo de som skal være idiot på forum, og skal mestre innen VF sånn som deg svare slik som du gjør saklig og helt innen topic at jeg er en idiot. takk for å plasere meg der jeg hører hjemme (I-gjengen)
140840​
Hvor i all verden har du fått det for deg at jeg er mester i VF?
Og grunnen til at jeg sa du var "idiot'en" her på forumet, var fordi det ser ikke ut til at du vet det selv. Ren info bombe!

Nå, ha deg ut!
141206​
[/b]
Takk for at du undervuderer meg. Det har jeg alltid likt, alle får seg jo en overaskelse i blandt. Hehe, vuderte faktisk et sama nick jeg og, men fant ut at det var bedre å gi meg ut for den jeg er. Nemlig ei lita....

:D

GK=Grunnkurs (almenn) Og nå kan man lure hvem som eier den tennisballen ;)

Jeg linket til en side tidligere i emnet.. Her bør du finne en god del.

Det er stor forskjell på å kødde med fremmede kulturer, en om du bruker navnet til en karakter, eller hva nå denne kyuzo er.
Å kalle seg sama, er overlegent, og arogant om du ikke har skaffet seg titelen på ærlig måte

Troooor JINsama er god nok til å kalle seg sama..... :tommelopp:

Spillegal elsker sånne som deg. :tommelopp:

Soul Calibur 2? Selvsagt, det eier.

Du klarer deg ikke med å bruke kun en spiller gjennom alle oppdragene, alle er gode i forskjellige sammenhenger. Saksemann blir mest brukt her, og Cervantes.

SC2 er ett rått spill! Talim og Kilik eier! :svette: :p
Jeg ble veldig skuffet over at Link (på GC versonen) var så dårlig som han var... :(

En av de vanskeligste å kontrolere hundre prosent er egentlig maxi....

Men jeg leste et sted at nightmare var veldig bra, var hvist en fyr som hadde spilt helt SYYYYYYYYkt mye. Han hadde kommet frem til at nightmare var best, så kom han fekte mannen på 2. plass