Soul Calibur IV

#21
Woot? Pacman! Haha, jaja .. jeg likte når Heihachi var med jeg. :elsk:

Seriøst, tenk om jack sparrow hadde vært med, dette spillet har blit så ... vel .. weird.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Meh, Vader og Yoda er ikke eksklusive, det er bare Namco som vil voldta oss med litt mikrotransaksjoner. Man kan laste ned Vader til 360 og omvendt mot betaling. Dem ligger sikkert allerede på disken også. <_<
 
#23
SITAT(Lodin @ 10.01.08, 23.12) 97456
Meh, Vader og Yoda er ikke eksklusive, det er bare Namco som vil voldta oss med litt mikrotransaksjoner. Man kan laste ned Vader til 360 og omvendt mot betaling. Dem ligger sikkert allerede på disken også. <_< Namco is fucking us again! :argh:
[/b]
Fix'd?
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#24
SITAT(Tomas @ 13.06.07, 15.46) 70128
Forhåpentligvis har dem ikke ofret gameplay og innovasjon for moar tits.
[/b]
Spoken like a true homo.

Darth Vader og Yoda blir selvsagt fett som faen. James Mason og Indiana Jones neste!
 
#25
jeg hadde håpet det ville bli Dante og Sephiroth, men star wars er grei nok... may the force be in this game.
 
#26
SITAT(Mr.Noodles @ 08.02.08, 14.02) 102149
jeg hadde håpet det ville bli Dante og Sephiroth, men star wars er grei nok... may the force be in this game.
[/b]
Dante uten pistoler :hæ: ? Vet ikke helt hvordan det hadde blitt.
 
#27
SITAT(DiRTY D @ 08.02.08, 14.56) 102156
Dante uten pistoler :hæ: ? Vet ikke helt hvordan det hadde blitt.
[/b]
mmmja, det hadde jeg glemt. jeg vet heller ikke hvordan det bli med lasesverd. i filmen så skjære det gjennom alt, untatt andre lasersverd da. så jeg lurer på hvordan er det mulig for de andre å blokkere.
 
#28
Nå er det jo også sånn at sverd gjerne kapper av ting, men så vidt jeg vet har alle karakterene kroppen sin inntakt etter hver kamp...
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Metallene våpna til fighterne i SC-universet bruker har alle det derre shizzet som dark jediene bruker til å lage rustninger og våpen som motstår lettsabler. I motsetning til i Star Wars universet så forekommer det over alt her på jorda. Ja, dette er faktisk forklaringa til en fyr fra Namco.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#30
Hahhahahahaa

Jaja, god fantasi har folka iallefall.. På den ene siden syntes jeg ikke det passet helt med vader og Yoda i den settingen, men likevel er det sykt kult at Namco har dem med i et slossespill. XD
 
#31
ja... fatter ikke helt heller, men glede meg syyk til å finne ut når spille komme ut. tro alle starwars fanboy komme til å sikle etter spillet selv om de aldrig hørt om soulcalibur... :p
det bli så gøy å bruke lasersverd
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Star Wars-folka kommer vel heller til å sikle etter The Force Unleashed, mistenker jeg. Og ikke siter innlegget rett over ditt, det er passe unødvendig.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#34
SITAT(Lodin @ 08.02.08, 18.58) 102173
Metallene våpna til fighterne i SC-universet bruker har alle det derre shizzet som dark jediene bruker til å lage rustninger og våpen som motstår lettsabler. I motsetning til i Star Wars universet så forekommer det over alt her på jorda. Ja, dette er faktisk forklaringa til en fyr fra Namco.
[/b]
Link plz? Jeg vil vite om det er snakk om cortosis eller phrik her, ettersom de har varierende egenskaper. :v:
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Cortosis var det fra Jedu Knight spilla? Var ihvertfall greiene fra den serien som ble nevnt.
*lete som en gal etter tråden på SA*
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#36
Ja, cortosis er det fra Jedi Knight. Det ligner litt på kalksten, men blir da ikke påvirket av varme eller energi. Siden dette ikke er et stoff vi har sett noe til på vår jord (og kritt lager dårlige sverd), må konklusjonen være at det kun er på den alternative jorden fra Soul Calibur de har det. (Sammen med magi og forheksede/levende sverd og sånt). Det var nå i allefall min analyse av sakens natur. :yammer: