SoulCalibur 3 Tournament

#21
Über Gutti!

Vil dette si at det begynner med sponsing framover i tid og?
 

MadCow

Lokal moderator
#22
Da er jeg klar for en turnering i nok et spill jeg ikke kan.
Men nå har jeg fått "whoop-ass" en hel uke i cannes, så begynner å vende meg til det :p

Skal se om jeg klarer å lære meg noen fete og crazy moves med Voldo før lørdagen.
 
#23
Da er jeg klar for en turnering i nok et spill jeg ikke kan.
Skal se om jeg klarer å lære meg noen fete og crazy moves med Voldo før lørdagen.
[/b]
Ikke så beskjed nå MadCow, alle vet at du herjer SoulCalibur :D . Hadde du vært dårlig ville jeg ikke valgt deg som teammate... >_< mener å kunne huske at du vant en SC2-turnering en stund tilbake, så nå gjelder det å forsvare tittelen. Nei, vi må nok finne oss i at vi (Divine) har et favorittstempel :p
 
#24
Da er det kun 1 dag igjen til årets første Soul Calibur 3-turnering! Til dere som fortsatt ikke har meldt seg på: Hurry Up!

Det blir nok en del folk som kun har fått vite om turneringen når de har vært innom butikken, så det blir garantert flere folk enn de som har registrert seg på forhånd.

Det har vært lite med Soul Calibur-miljø hittil i Norge, så vi får håpe denne turneringen setter visse deltakere på Norgeskartet som de aller beste!
 
#25
ja.. hvorfor ikke! da er det meg (infamous) og NiloPilo på lag så skriv det opp chief.
vi er Team CTL :tommelopp:
Jeg har aldri mitt liv spillt det, men det skal nok gå bra :D

Foresten CTL står for "Came To Loose"
 
#26
SoulCalibur turneringen nærmer seg med raske skritt. Foreløpig ikke så mange påmeldte, men forhåpentligvis dukker det opp flere i morgen.

En uoffesiel, uhøytidlig ikke-objektiv vurdering av de som har meldt seg på til nå:

Torigumi - EagleJin/Red Hawk
Torigumi, bedre kjent som Team KOlBotn. Disse gutta har peil på slåssespill, men har tendens til å ikke prestere i turneringer; sånn sett var forrige tekkenturnering en gledelig overaskelse. Vi må nok regne med at disse gutta vil prøve åhevde seg i toppen.
Terningkast: 4

Gaijingumi - Pichala/Chief Gutti
Pichala, såvidt jeg husker, kom fra Peru for å spille SFIII. Hvis han har dratt fra et annet kontinent for å spille slåssespill MÅ han være god!
Chief Gutti, mest kjent for å klage over hvor dårlig tekken5 er i forhold til VF4. Kan gjøre det bra ihvis han først bestemmer seg for å spille SC3 24/7.
Dette laget kan overraske!
Terningkast: 5

Team Divine - MadSkills/MadCow
MadCow, regjerende mester i SC2. Har Voldo som main, men er generelt broken med alle karakterer. Har vinneregeneskaper. Styrke: En vinner, Svakheter: Ingen.
MadSkills er "Up and coming" og klar for å ta over som regjerende Champion etter JINsama. Har Kilik som main, men er som MadCow dyktig med alle karakterer. Styrke: generelt dyktig, Svakhet: Glad i whisky...
Funger bra som lag, og er hos mange favoritter.
Terningkast: 6

Team UTH - Wallace/JINsama
Wallace har vært i Cannes og fått juling så det holder. Hvordan vil dette slå ut? Er han lysten på blod; eller kommer han til å fortsette å samle på smulteringer? Wallace har Taki som main, men spiller ikke så mye SC3 såvidt jeg vet. Styrke: Surviveregenskaper. Svakhet: Er allerede mørbanket...
Jinsama har nylig flyttet og ikke fått spilt de 16-18 timene han bør ha dagelig. Har også vist flere svakhetstegn i det siste; glemte å blokke i forrige tekkenturnering. Står mester'n for fall? Kommer til å spille Maxi,Astaroth eller Cassandra, har Maxi som main. Styrke: Rutine og vinneregenskaper. Svakhet: Vet ikke hvor Guardbutton er...
Terningkast: 3

Mad K.O - Dead Alchemist/Rising Uppercut
Disse to vant forrige tekkenturnering, men i SC3 er de foreløpig et uskrevet blad. Hvem vet hva disse kan finne på? Vi venter i spenning!
Terningkast: 3

Team Giant Shuriken - Lurtch/Morgoth
Totalt ukjent for meg; den store jokern blandt de påmeldte.
Terningkast: ??

Came to Loose - NiloPilo/Infamous
NiloPilo, artig kar fra India som snakker noe som minner om norsk (også kalt Drammensdialekt). Som nevnt bosatt i Drammen, derfor er det sannsynnelig at han ikke rekker turneringstart... Spiller Raphael. Kommer trolig til å prøve å buttonbashe seg til seier. Styrke: Distraherer deg med indervitser Svakhet: spiller ikke SC3
Infamous, har aldri spilt SC3 men en gang må være den første.
Fungert bra som lag sist gang, men har trolig for lite erfaring til å kunne hevde seg helt i toppen.
Terningkast: 2
 
#27
Okey Madskills dette er min vurdering :blunk:

En offesiel, høytidlig objektiv vurdering av de som har meldt seg på til nå:

Ekelt og greit vi begynner med de beste.

Infamous/NiloPilo
Den beryktede playboyene NiloPilo er oppvokst i Drammens fattigste bydel, Landfalløya. Selv om foreldrene til den lille gutten var svært kapitalsterke,var det ingen som av de som klarte å tilfredstille guttens glamorøse krav. På en funky Tekken turnering møtte den unge gangsteren tilfeldigvis hustler thugen Infamous i Saint Tropez. Sammen skjønte guttene at et slikt breialt potensiale som bodde i dem begge ikke bare kunne kastes bort, og de dannet derfor undergrunns crewet "Da Saint Tropez Playaz", aka CTL aka Flawless....
De unge pimpene er i dag fullt opptatt med å sondere det Øst - Europeiske tekken markedet,med tanke på fremtidige seirere

Hustlerene skal imorra, aka DoomLørdag! Banke driten ut av resten av wannbe spillerne som kommer fra alle oslos kanter. Selvom gutta har kommet får å tape skal de gå ut med stil. Etter mye reseacrh på nett har thugene funnet ut at "X" er block knappen, men anyway det blir vel motstanders mest brukte knapp når han spiller mot oss....

Ps: Nilo har på sin seiers hylle premiene fra siste Soul Calibur 2 turnering on X-box. Så ikke undervurder han og infamous er bare deilig...

Sex factor: Deiligste på jord aka on the same level as the next cuple

Svakheter: Lett distrahert av kvinnelige spillere i spillet og in the real world
Infamous liker blondiner, Nilo's real hår farge er blond
Infamous har 16 damer, Nilo har 17....

Fordeler: Ingen av gutta har spilt spillet, nilo har litt ferdigheter på X-box versjonen Sc2, sist GP
Infamous liker gutti
Nilo liker nilo



Torigumi - EagleJin/Red Hawk

Imorra skjer det, de største gangshtane møtes endlig! CTL & Torigumi. Fra den dagen tiden begynte å tikke har det alltid hvert en intense stemmning mellom disse to. Synd for Eagle at det ikke er noe bjørn i SC3, HÅPER JEG! Og synd for Hawk at how rang? ikke er der heller, men gutta kan spille så vi får se....

Sex factor: D.P.J
Svakheter: Begge liker hverandre :blunk:
Eagle tenker bare på at kuma ikke har boxer på seg
Hawk tenker bare på kampen nilo knuste han med sin lei, same goes for eagle

Fordeler: Begge har frame tellere innebygd


Team Divine - MadSkills/MadCow

Haha, for noen tosker, hva tror de gjør der? First of all! Ha stil når dere kommer, kankke bare stå vedsiden av de deiligste på jord med stygge ikkemerke klær!! HEllU!!! Men fra spør til revolver, gutta er dyktige ikke noe å si om det. Madskills har ikke akkurat MAD skills, må si han har MiddleSkills.... Gaycow.. dude i love u!


Svakheter: Madcow har sikkert med sine dame "Sunroad" på kampen, vi kan legge press på han og si at hu ikke liker han lenger hvis han taper og at hu forlater han...funka ikke så bra sist, faktisk så tror jeg dette er en fordel
Madskills liker matte, vi kan friste han med andregrads linkninger og brøker som er ja...de er!!!!! BRUDDENE BRØKER!! JA!!! OMG!!! DEILIG!!

Fordeler: Begge er harcore players og liker TEAM CTL
Infamous liker Madcow.......
Nilo liker kuer!! HOLY COW!! aka hindu!



Gaijingumi - Pichala/Chief Gutti
Ey, ja.....gutti når skal du sette igang Tekken 5 turneringa igjen!! Jeg venter!!!

Gutti kan klage på sticken sin, når det er uberskillza hans som failer, men dette er gutti :p .... men ikke så mye å si om de her fordi jeg skal spise nå og lese spansk! så det var alt, elsker dere....
 
#28
Jeg holder nesten på å le meg ihjel, Nilo :ler:

Sex factor: Deiligste på jord aka on the same level as the next cuple
[/b]
Kan ikke motsi deg på det punktet :p

Team Divine - MadSkills/MadCow

First of all! Ha stil når dere kommer, kankke bare stå ved siden av de deiligste på jord med stygge ikkemerke klær!! HEllU!!!
[/b]
w00t? :blunk: Er det noen som har stil er det Divinegutta!

Men fra spør til revolver, gutta er dyktige ikke noe å si om det. Madskills har ikke akkurat MAD skills, må si han har MiddleSkills....
[/b]
Hadde du stoppet etter første setning hadde jeg kanskje ikke behøvd å gi deg juling i morgen... derimot nå må jeg nok sparke deg tilbake til India.

Madskills liker matte, vi kan friste han med andregrads linkninger og brøker som er ja...de er!!!!! BRUDDENE BRØKER!! JA!!! OMG!!! DEILIG!!
[/b]
Jepp, der har du meg... var egentlig en hemmelighet.
 
#29
Prøve å komme meg inn å spille litt sammen med Rat jeg da;) Det cheesy one yes indeed
 

MadCow

Lokal moderator
#30
Må jo huske å gratulerer vinnerne UTH med en overlegen seier.
Dere tapte vel ikke en eneste kamp, og det er jo imponerende :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#31
Ayeaye.. Grattis, UTH! Var nesten kult å se noen spille bra etter reglene :p :D

Torigumi ble slått ut veldig tidlig, men moro var det ^^. Fant ut i ettertid at sticka hadde innebygget fuglehater, så derfor ville den ikke lystre. :kul: :svette:
 
#33
Er det planer om å arrangere en én mot én Turnering i SC3 snart?