[Multi] South Park: Stick of Truth

#22
Førsteinntrykket etter et par timer: Dette er et lite mesterverk. Selvfølgelig avhenger det av om du liker South Park eller ikke, men siden jeg gjør det går dette rett hjem. Spillet i seg selv er ikke så verst selv om det er utrolig enkelt, men de uendelige referansene til serien som er strødd overalt gjør det nesten verdt kjøpet i seg selv. Også er det jævlig morsomt, trodde jeg skulle dø da jeg tok med Butters i banken. Oh hamburgers! Heldigvis ikke opplevd noen bugs heller, alt har kjørt knirkefritt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#23
Spilt et par timer nå, og elsker det jeg ser. Håper dette er begynnelsen på en trend der originale utviklere blir satt ordentlig pris på i AAA-ligaen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Det er sjelden spill får meg til å LOLLE i RL, South Park har klart det allerede flere ganger, jeg er imponert!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#26
Fullførte det i går, og ja, det var gooooood shit hele veien gjennom. Fryktet at det ville bli litt slappere mot slutten, men neida. Brukte ca. femten timer på det hele, men jeg har fortsatt noen få sideoppdrag igjen.

Men så da, så fyrte jeg opp 360-utgaven, og det virker som det er noe oppriktig galt med den. Flere steder mangler det musikk eller bakgrunnslyd (på kinoen f.eks. er det helt stille), frameraten er alt annet enn stødig og ofte så slutter rett og slett kontrollen å fungere i et sekund eller to. For ordens skyld opplevde jeg ingen av disse problemene på PC, og PC-en min er mildt sagt ganske ræv. Når det da i tillegg er sensurert (man går ikke glipp av all verden, men det er litt slurvete gjort) så kan man vel trygt si at konsolleiere på disse kanter har blitt temmelig skrudd i pompen.

Uansett. Knallbra saker. Altfor, altfor lett, men for en som har sett mer eller mindre alt av south park fram til ganske nylig, så føles dette som om det var laget for meg. Som et rent spill har det litt å gå på (igjen, mest pga. vanskelighetsgraden), men som en opplevelse er det skikkelig fulltreffer. Kan dere sette i gang med Alpha Protocol 2 nå, Obsidian?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#28
Det kan være kinkig før man får ordentlig utstyr. Ta mongorian-oppdraget til shitty wok, og ta en tur innom kirka, og du skal finne loot som kan hjelpe.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#29
Der var klokka tre igjen. Whooops …

Er max level og nylig kommet tilbake fra nord så det kan ikke være mye igjen av spillet nå. Straks dere blir level 14 må dere stikke og kjøpe Sweet Katana fra Jimbo. Totalt OP.

Glemte å sjekke en guide for missable samleting så nå ender jeg opp med 29/30 Chinpokomon. Blæh.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#31
Tror det var den siste jeg fikk. Endte opp på 29/30 ja. Det er også noen venner du kan gå glipp av og jeg missa én av dem. Yaaaay.

Kongespill iallefall.
 
#32
Ble noen timer nå, og dette bare eier enda mer. Bare synd kampene er så kjedelige. QTEene (flertall??) på
romskipet
fikk meg til å humre ukontrollerbart.
 
#33
Denne tråden fikk meg til å sykle ned på byporten i morges også. Nesten ikke kommet noen vei i spillet da, til tross for at jeg har spillt i flere timer. Klarer ikke helt å ikke gjøre sidequests med en gang.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Ja.

Bruk Jimmy og få alle til å sove, og bank agentene en etter en. Ta ut han blonde først, den concussion granaten fucker deg opp og du overlever ikke en runde uten å kunne blokke. Husk å bruk Power Chord hver runde.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#36
Men jeg har ikke fått Jimmy enda, og jeg orker ikke den jævla facebook-spamminga hans! Han må dø NÅ!

Taktikken har vært å få GoreBearPig til å blø ihjel med glassflaska jeg fant i kloakken, samt å bruke speed sjokkisen hver runde + refill av PP. Vannballongen fjerner regen funksjonen hans. Jeg bruker Butters professor chaos før jeg bytter til Kenny og hans unicorn.

Det er taktikken har jeg kommet lengst med, og jeg klarte det nesten tidligere i kveld. Jeg skulle bare sparke han blonde i nøtta, men av uante grunner døde fyren min av å gjøre det. Jeg skjønner ikke hvorfor, og det har skjedd et par ganger at han har tatt repern etter å ha sparka noen i balla. Hvorfor?

Jeg er forøvrig level 9 warrior, og holder på å samle Goth-kidsa på dag 2.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Noes, dere bare skriver spoilere! Jeg har bare tatt barden for jeg starta på nytt som mage. Men jeg har maxa den fire-spellen og den eier alltid.
Men mana, kan jeg kun få det tilbake med potions?
Og de prompetutorialsene til Cartman, de er bare piss og det funker ikke sånn i spillet?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#39
Du kan kun få mana tilbake med potions ja. Men du kan jo spise det utenfor kamp hvis du vil spare runder.

Prompetutorialene er kun sånn første gang. Er bare den siste som også krever L-stikka.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Det er bra at tutorialene de har med ikke stemmer med resten av spillet da.

Dette er meg nå. Synd dere konsollbabbyer ikke kan poste.