Space: The Final Frontier

demake

Seksuelt godteri
#1
Såh, jeg er i gang.
Det blei en seig start på meg. Dels på grunn av at jeg ikke forstod spillen, dels fordi jeg ville at de andre ikke skulle se på meg som en trussel. Ble raskt kontaktet av både Aslak og Tomas, som var veldig hjelpsomme...og klar for litt byttehandlings.
Jeg ligger veldig godt an på kartet, vel, bortsett fra at jeg ikke har noe sted å rømme...før Martin SKAL DØ. Har deal med både Tomas og Aslak om å drepe Martin, og så er den neste planen å sette de to opp mot hverandre og så stige opp av asken som en fugl føniks.
Kommer til å gå til helvete, men vi får se.

Martin begynner å nærme seg stjerna mi (høhø), men jeg har masse skip som venter på han der. Nå må jeg sørge for at Martin for nok å stri med oppe i nord, så jeg kan drapsdrepe han sørfra.
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Kak er muggen fordi jeg dealer tech med Aslak. Dette er hvor mye jeg bryr meg.
 

demake

Seksuelt godteri
#3
Lurer på hvem som kommer til å backstabbe meg først av Aslak og Tomas. Jeg må dele tech med Tomas nå og vise at jeg fortsatt er til å stole på. Hvis han ikke freaker ut av at jeg dealer med Aslak også.
 

demake

Seksuelt godteri
#4
Jeg er mest sannsynlig ute av spillet innen neste uke.
 

demake

Seksuelt godteri
#7
Jeg veit jeg ikke vinner detta, så jeg tar på meg rollen som storsjarmør og publikumsfavoritt.
 

demake

Seksuelt godteri
#9
Romskipene går...så....treigt! Fy faen, trudde å utforske verdensrommet skulle være gøy jeg.
 

demake

Seksuelt godteri
#11
Hmmmm... Martin har plutselig 2 i banking nå...like etter jeg delte banking med Aslak. DEN DJEVELEN!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
Som sagt. Dwn bpste lxgg.
Får sagt så mye med så få ord og allikevel skjønner jeg hva du driver med.
 

demake

Seksuelt godteri
#14
Ja, hva driver jeg med egentlig? Hvem vet.
 

demake

Seksuelt godteri
#15
FFFFFFFFFFffff....gutta bare trolla da. Aslak har bildebevis på at Marin skaffa banking på egenhånd. Jeg får vel juge og si jeg ikke delte det med Tomas. Jeg trur dritten traff vifta nå.
 

demake

Seksuelt godteri
#16
Hæh? Enten trur Aslak på juget mitt eller så spiller han bra.
 

demake

Seksuelt godteri
#17
Slengte enda et poeng i science slik at jeg får teknologi raskere, for det er så sjukt tragisk at det tar en evighet. Det er den eneste motivasjonen jeg har.
 

demake

Seksuelt godteri
#18
Kanskje mer i economy? Eller, hva sier dere?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#19
Tror science er bra, du kan forske frem noe nytt og selge teknologien dyrt videre. Spesielt når du ligger såpass beskytta til og kanskje ikke trenger masse penger / du ligger utsatt til for Thomas og har dermed et argument for å leve.
 

demake

Seksuelt godteri
#20
Enda mer science ja! Aslak deler våpenteknologi og penger med meg.
Så snart jeg har noe greier som gjør at jeg kan fly lengre avstander, gudene veit hva det kalles, så skal jeg rævkjøre Martin sørfra. Jeg nekter å tro han venter det.
Har 160 skip som venter på å KNUSE MARTIN. K N U S E ! ! !