Space: The Final Frontier

demake

Seksuelt godteri
#41
Dagen har kommet! Nå skjer det!
Screen Shot 2013-04-21 at 12.42.22 PM.png


Martin er i skuddsikte!
Screen Shot 2013-04-21 at 12.42.25 PM.png


BOOM
Screen Shot 2013-04-21 at 12.42.26 PM.png


CHAIN LIGHTENING
Screen Shot 2013-04-21 at 12.42.28 PM.png


GO GO GO! Nå er de på vei =D
Screen Shot 2013-04-21 at 12.42.36 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#42
HEI GUTTA JEG ER TYDELIGVIS INNAFOR MARTIN SIN RADARREKKEVIDDE

Screen Shot 2013-04-21 at 4.52.56 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#44
Aslak satte inn 250 schpenn til meg, preemtivt, og spurte om å få hyperspace av meg. Jeg....vil heller ha to poeng til i science, så da ble det så. Om litt over et døgn er våpenstryken min oppe i 3. Trur det betyr at skipa mine gjør mer skade. Dette blir gloriøst.
 

demake

Seksuelt godteri
#45
Evry day I'm swindlin'
 

demake

Seksuelt godteri
#46
Hva har skjedd i natt a gutta? Tatt to stjerner fra Martin a bror! Martin bailer Almach med 31 skip vekk og i retning Tomas på Castor. Den feige hora! KOM HER OG SLÅSS SOM EN MANN MARTIN!

Screen Shot 2013-04-22 at 10.18.10 AM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#47
Hva har skjedd i natt a bloggen? Martin han stjælt tilbake ei stjerne, Elnath, men han har bare 1 skip der så det lever nok ikke lenge. Har en flåte på 127 skip som skal gi han far Gianfar (heh). Sendte noen skip for å ta Castor da den var under Martins okkupasjon. Tomas har tatt den i løpet av natten, og jeg får ikke stoppa skipa mine. Håper han godtar unnskyldningen min.
Screen Shot 2013-04-23 at 2.16.40 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#48
Siden jeg er på god vei nordover nå lurer jeg på om jeg skal skru Aslak i pompen først som sist. Han veit vel egentlig at det kommer siden jeg ikke deler teknologi med han selv om han sender meg schpenn.
 

demake

Seksuelt godteri
#49
Diplomacy er ikke min sterkeste side.

Screen Shot 2013-04-23 at 3.24.56 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#50
Hva har skjedd i natt da bloggen?
Vel, Aslak har joina møljeknullet jeg, Tomas og Martin er midt oppe i. Martin er igjen Phact siden Aslak har 173 skip på vei i hans generelle retning nå. Jeg kommer til å miste Meissa kjapt, men skal greie å ta den igjen med skipa som er parkert utafor Enif. Må si jeg er litt bekymra for Aslak sin store flåte. Det var en sånn en som senka Martin i samme område.
Screen Shot 2013-04-24 at 9.35.47 AM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#51
Jaggu! Jeg har bedre stats enn alle andre. Å putte alle penga i science fordi hvorfor ikke har vist seg å lønne seg i det lange løp. Det hadde nok ikke funket like bra om jeg ikke havna på en så bra del av kartet som jeg gjorde, helt ute av rekkevidde fra de andre spillerne frem til jeg fikk bygd opp imperiet mitt.

Screen Shot 2013-04-24 at 4.18.09 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#52
LOL @ Aslak som mista ca. 120 skip da han tok Phact fra Martin.
Screen Shot 2013-04-24 at 4.57.54 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#53
Mitt overordnede mål er å være den som utsletter Martins siste stjerne. Slaget skjer på Pux om ett døgn og 20 timer.
Ellers så kommer Aslak til å slite på Arrakis om noen få timer.

"The taller of the two, though, held a hand to his left eye. As the Emperor watched, someone jostled the Guildsman's arm, the hand moved, and the eye was revealed. The man had lost one of his masking contact lenses, and the eye stared out a total blue so dark as to be almost black"

Screen Shot 2013-04-25 at 2.28.16 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#54
Får vel trusle Aslak litt med noen velvalgte ord for anledningen. Håper han har lest Dune.
Screen Shot 2013-04-25 at 2.44.28 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#55
Spørsmålstimen starter nå! Dere spør, jeg svarer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#56
Når skal du sette inn støtet ovenfor Thomas? Det kan vel ikke vente for lenge?
 

demake

Seksuelt godteri
#57
Jeg tenker jeg støter inni Tomas en gang etter Aslak er ute av veien. Gjerne hvis kak og fetthesten angriper Tomas i øst. Så bare BACKSTABBER JEG HAN!
 

demake

Seksuelt godteri
#58
Rett i fitta.
 

demake

Seksuelt godteri
#59
Akkurat nå da synes jeg det er kjekt å være venn med Tomas. Det lar meg bygge imperiet mitt uten særlig innblanding. På bekostning av at han blir sterk også da selvsagt.

Den tid, den sorg.