Space: The Final Frontier

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#81
Hvordan er Eco-, Ind- og Sci-grafene nå, da?
 

demake

Seksuelt godteri
#82
Som du ser herjer jeg på science. Men kommer til å blåse opp industrien fra nå av.

Screen Shot 2013-04-30 at 12.53.26 PM.png
Screen Shot 2013-04-30 at 12.53.31 PM.png
Screen Shot 2013-04-30 at 12.53.34 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#83
Martin og Tomas finner fundamentet for et nytt vennskap.

Screen Shot 2013-04-30 at 12.52.31 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#84
Funker taktikken min?
Tomas sender mye dritt i min generelle retning nå, men jeg trur Tryggve gir han en hard tid oppe i nord. Jeg satser nå på å holde ut i sør og vente på at Tomas og Tryggves flåter er spredt tynt i de brennende ruinene av Tomas sitt imperium...så skal jeg meske meg på kadaveret hans og høstle stjærner som FAEN LZM!

Delte våpenteknologi med Tryggve ut av det blå, no strings attached, så Tomas vil slite enda mer. Eller, det er det jeg håper i allefall.

Screen Shot 2013-05-01 at 11.02.14 AM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#85
Kan se ut som om alt går til helvete nå. Tomas rævkjører den mest ressurssterke stjerna mi.
 

demake

Seksuelt godteri
#86
Her kan man se da at snart så går alt ÅT SKOGEN!
Du skal ikke sende flere skip da di hore!!!!!???? SAR MEG!!!!!

Screen Shot 2013-05-02 at 6.58.44 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#87
Faen!! Dette går så jævlig dårlig!! Som om ikke det var ille nok at Tomas driver og plukker stjerner ut av hendene mine så har til og med jævla kak begynt også. Hater dem begge.
 

demake

Seksuelt godteri
#88
Tomas ymter frempå om våpenhvile og felles front mot kak og fetthesten.
Har svart ja, men...ja, vi veit at denne gangen skrur Tomas meg.
 

demake

Seksuelt godteri
#89
Dette kunne jo gjerne ha gått bedre. Nå er jeg Martin og bailer til Korn.

Screen Shot 2013-05-05 at 3.24.38 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#90
Kak liker ikke at jeg bailer.
Screen Shot 2013-05-05 at 5.11.34 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#91
Så her kan man se da, at det går utforbakke med imperiet mitt. Mitt nye mål er nå å leve lengre enn Aslak.
Screen Shot 2013-05-06 at 3.09.55 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#93
Det er alt for mye faenskap som ligger i veien mellom meg og Aslak nå. Jævla kak f.eks. :ras:
 

demake

Seksuelt godteri
#94
Aslak har nå doblet antall stjerner til 2, og jeg har bare 9 igjen. Det går altså til helvete kjappere enn anntatt, men jeg skal holde ut på Korn en stund da jeg ikke tror kak er villig til å kaste bort så mye ressurser på å ta meg der.

Screen Shot 2013-05-07 at 12.59.24 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#95
ARGH!!!!
Screen Shot 2013-05-08 at 11.11.28 AM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#96
Hvorfor er du så stille demake? Vel, jeg har kun to stjerner igjen og driver og hoarder skip på dem. Hva skal jeg gjøre? Jeg aner ikke. Tips mottas med takk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#98
Så jævlig brofist fordi det er slik jeg gikk ut i dette spillet også. Jeg overlevde vesentlig lenger enn jeg skulle, til Fetthestens ergrelse, mye fordi jeg hustlet til meg teknologi fra de andre og pga geriljataktikker. Imperiet mitt var flyktig som flytende oksygen på en varm teflonflate og det eide.

Vær så irriterende som overhodet jævla mulig og gå ned i de største jævla flammene.
 

demake

Seksuelt godteri
#99
Så du forsøker å rømme din flyttsame?!
Screen Shot 2013-05-12 at 9.20.19 AM.png
 

demake

Seksuelt godteri
bod_brenner_1940.jpg