Spill AnarchyOnline gratis!

Lodin

Der Waaaah
Æsj, etter bare en halv time kom jeg plutslig på hvorfor jeg hater MMOer. Tviler på at jeg gidder å fortsette med dette.

Sancti

Terrorkatt
"Subscription Type - Anarchy Online 1-month recurring"

Er det meningen at det skal stå det...?

Nei, tror ikke jeg gidder. Lot PCen stå på mens den lastetet ned, men mor trodde jo selvfølgelig at jeg hadde glemt å skru av PCen. Takk for at du gjorde det for meg, mor.

M

Mako

Gjest
Jeg syns spillet sugde! Drit dårlig kamera og grafikken sugde jo, men det er vel fordi det er så gammalt, åsså fatta jeg ikke så mye av det, fikk ikke tak i våpen heller!

Å dømme AO etter et par timer er jo temmelig i motvind da.. :D
Tar LANG tid før man kommer inn i det ordentlig, og da er det über!

Spillte det en måneds tid jeg, med alle tillegspakkene. Spillet var kult: Men det var en ting som fikk meg til å slutte

Nemlig monstrene. Var et type monster du skulle drepe hele tiden.

Noen andre som har problemer med BitTorrent her? Skjer ingenting når jeg laster ned med den, uansett jeg får vel laste ned vanlige via den tyske serveren ^^, får en 150kb på den serveren :blunk:

EDIT:

LOL, fikk til BitTorrent, jeg fikk 12 kb i sekundet :ler: Tyske Server Here I come ! :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@17.12.2004, 12.55
Noen andre som har problemer med BitTorrent her? Skjer ingenting når jeg laster ned med den, uansett jeg får vel laste ned vanlige via den tyske serveren ^^, får en 150kb  på den serveren   :blunk:

EDIT:

LOL, fikk til BitTorrent, jeg fikk 12 kb i sekundet  :ler:  Tyske Server Here I come !  :tommelopp:
150340​
Har du router?

Njanja, får prøve dette da ;)
Server osv er dere på ? kult om vi kunne laget clan elns, er det mulig?
Er noob i dette spilet, starta akkurat nedlastinga :hurray: for BitTorrent speeden

EDIT:
Slags Tysk server download?
Gimme ;)

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, ska begynne og spillet det litt selv igjen ;) Har regget meg konto, og holder på med nedlastningen nå, men det går tregt hehe.

Opprinnelig skrevet av Darkstorm+19.12.2004, 11.45-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@18.12.2004, 13.09
<!--QuoteBegin-Darkstorm
@18.12.2004, 11.32
Ja
150635​

Har du åpnet portene på routeren din? hvis ikke er dette grunnen til den shitty farten du får på BT.
150659​
Hvordan gjør jeg det? :blunk: Sry er litt n00b på sånt internet stuff....
151132​
[/b]
Du må finne en måte å komme inn på routeren din. Altså en meny eller noe sånn shit. vært inne på en slik meny før?

J

Jah

Gjest
Laster ned nå men den ligger på ca.1kb/s så det er vel nesten bare å gi opp.

ikke noen som vet om noe sted det er raskere en bittorrenten a