Nei, tror ikke jeg gidder. Lot PCen stå på mens den lastetet ned, men mor trodde jo selvfølgelig at jeg hadde glemt å skru av PCen. Takk for at du gjorde det for meg, mor.
Jeg syns spillet sugde! Drit dårlig kamera og grafikken sugde jo, men det er vel fordi det er så gammalt, åsså fatta jeg ikke så mye av det, fikk ikke tak i våpen heller!
Noen andre som har problemer med BitTorrent her? Skjer ingenting når jeg laster ned med den, uansett jeg får vel laste ned vanlige via den tyske serveren , får en 150kb på den serveren :blunk:
EDIT:
LOL, fikk til BitTorrent, jeg fikk 12 kb i sekundet :ler: Tyske Server Here I come ! :tommelopp:
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@17.12.2004, 12.55 Noen andre som har problemer med BitTorrent her? Skjer ingenting når jeg laster ned med den, uansett jeg får vel laste ned vanlige via den tyske serveren , får en 150kb på den serveren :blunk:
EDIT:
LOL, fikk til BitTorrent, jeg fikk 12 kb i sekundet :ler: Tyske Server Here I come ! :tommelopp:
Njanja, får prøve dette da
Server osv er dere på ? kult om vi kunne laget clan elns, er det mulig?
Er noob i dette spilet, starta akkurat nedlastinga :hurray: for BitTorrent speeden