Spill AnarchyOnline gratis!

Under installasjonen sprø den om cd med data3.cab. er det noen som gidder og maile meg den lille filen eller gi meg en link til hvor jeg kan laste den ned.

Opprinnelig skrevet av Sancti@16.12.2004, 04.30
"Subscription Type - Anarchy Online 1-month recurring"

Er det meningen at det skal stå det...?
149633​
Ja, er det meningen ?

Anyone? :ehm...:

Jeg fulgte linken fra den siden hvor jeg skal registrere meg. Jeg lagde meg en konto, men etter det lurte de på hvordan jeg skulle betale.

Lurer de meg?

EDIT: Leste litt mer og fant ut at de ikke gjør det.

Gleder meg til og prøve! :D Har aldri spilt noen form for MMORPG før!

Opprinnelig skrevet av Variabel@28.12.2004, 18.21
Jeg fulgte linken fra den siden hvor jeg skal registrere meg. Jeg lagde meg en konto, men etter det lurte de på hvordan jeg skulle betale.

Lurer de meg?

EDIT: Leste litt mer og fant ut at de ikke gjør det.

Gleder meg til og prøve! :D Har aldri spilt noen form for MMORPG før!
154778​
Klarte du å skippe registrering av visa etc. ?

Ja. Bare og velge ingen betaling det.
Fikk en mail fra AO sånn registration mail, og i den står det at det er gratis i et år og at hvis man ikke "cancler" det før om akkurat et år så sender de meg regning og anser meg som en kunde.

Um, Skrev vi inn så mye personal info at de i det hele tatt kan finde oss :blunk:

Nja, er jo bare å cancle i tide i så fall, eller eventuelt gå på salgstrikset deres og spill videre :)

EDIT: Kan man joine noe slags clan elrno, isåfall count me in :)
Nicket er AvalonKork : :ler:

Halky

Veteran bruker ;)
Vel hvis du velger og joine The Clans's i steden for det Omni greiene, så kan dere joine andre claner. Jeg noe andre her inne har startet vår egen clan som heter Gamers of Spillegal :p Besøk gjerne #sg.ao på Efnett så kan du/dere sikkert snakke med åss der.

Hmm...
I det jeg innstallerer spillet så dukker det opp at jeg må sette inn CD-en som inneholder data2.cab eller no. Og den .cab filen vet jeg jo at jeg har på dataen. Men det går jo ikke ann og bla den frem under innstallasjonen!

Hva gjør jeg?

Ok, jeg fikk det til. Karakteren min heter "Trigger 22".
Men er det ingen form for "Options" her? Kan jeg ikk stille inn på grafikk, eller ta vekk drittmusikken eller no?

Skal det liksom ikke være no mer enn det her på skjermen?

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det er da en del ting som man kan la bort, eller stille på der i options. Men det er noe merkelig med bildet ditt, siden mit bilde aldri så sånn ut :p Det ska liksom være diverse menyer på sidene.