Tony Hawk pro skater 2
Like før jeg fikk gnagesår på fingrene av å ta madonna 720 'er på Marseille bana. Ett utrolig fengende spill, som er nesten klin umulig å legge fra seg. Har den klassiske "bare engang til!" faktoren. Ett av mine favoritt spill.
Final Fantasy X
Husker jeg var totalt avhengig av dette spillet. Skulka litt skole også, visst jeg ikke husker helt feil. Var meget opphengt i å oppgadere folka mine, og vite mer av historien. Flottt spill dette også.
Final Fantasy VII
Dette samme som Final Fantasy X, bare mye verre ^_^
Cm 99/00
Er det ett spill som det er lett å bli opphengt i, så er det Cm. Husker jeg til og med sto å brølte til skjermen når det ikke gikk min vei

Var konstant på leting etter nye talent. Uendelig morsomt å føre middelmådige lag opp i eliten. Min favoritt i cm serien.
Outrun
Utrolig festlig spill. Ble liksom aldri lei det. Feite biler og fine damer i passasjer-setet, og jeg skulle hele tida overgå naboen når det gjaldt tid

Fun times. En skikkelig klassiker. Har ikke prøvd ny-versjonen, faktisk...
Grand Theft Auto (alle)
Det går vel mest ut på det samme i alle spilla i GTA serien. Den evige søken etter nye våpen, plasser og ting å gjøre. alltid like festlig å kjøre over folk med drosje ^_^