Spill det er lett og bli komplett avhengi av!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Åhh, Civilization ja.

«Kun én turn til.»
«Skal slutte når de har fått ferdig supermarkedet.»
«Skal bare ta over denne byen først.»
«Må vente til anarki-perioden er over.»

Genialt spill.

Pokémon. Pokémon Yellow (som var mitt første spill i serien) klarte jeg ikke å legge fra meg da jeg fikk det. Ble uker med intens spilling. Det samme kan sies om Pokémon Sapphire, men der var det ikke så «ille».

Jeg har ikke fått prøvd ff IX rart for jeg lever praktisk talt for ff.
Men jeg rekker ikke og spille det nå som jeg snart får WoW beta håper jeg kan måtte mange av dere da!

Og foresten warcraft 3 exp. er en ugly ting for sosial livet.

Counter Strike.

Spiller det hele tiden. Altså, jeg fikk aldri spille sånne farlige spill når jeg vare 12 år. Også nå er jeg 15 og jeg spiller det hele tiden :p Nå som Source er kommet blir det bare enda mer. Public på 1.6 er ikke morsomt, men PCW på 1.6 er genialt.

Source spiller jeg bare public, men snart blir det kan skje pcw der også :) Men nuke, train og inferno har ikke kommet til Source. Håper de kommer, for de er morsomme.

dust2 er jo helt forandret, men allikelvel morsom. ^_^

de spillene hvor tiden flyr forbi fortest er jo strategispill som civilization, rise of nations, total war spilla osv. man føler ikke at man har spilt veldig lenge men timene flyr fort.

men jeg har lett for å bli lei hvis jeg spiller det samme veldig lenge, men Battlefield 1942 online har vært en plage ettersom jeg glemte av fotballkamper på tv jeg skulle se å gikk glipp av flere episoder av sopranos grunnet det osv. ikke helt bra ettersom at spille kan man gjøre når som helst mens sopranos går bare en gang i uka.

var faktisk en torsdags kveld når jeg spilte Battlefield å det var 5 minutter til sopranos begynte å jeg var midt i et slag å hadde gjort det drit bra å sto med 25 kills å 1 death den runden å kunne ikke stoppe nå. da fant jeg ut at jeg kjøper heller dvd boksene med alle episodene av sopranos. det ble noen tusenlapper på sopranos kun fordi jeg ikke klarte legge fra meg battlefield.

hva heter det spillet hvor du kjører en slik plattfform att å fram nere på skjermen å prøver få en ball til å sprette opp å ødelegge mursteiner å enkelte steiner inneholder bonuser som enten kan være til hjelp eller ugagn visst du plukker dem opp. det er iallefall et meget avhengighetsskapende spill. hadde hver vår pc ved pulten på GK mekaniske å på Transportfag linja så det ble mye spilling av dette spillet når vi hadde teori.

var en grunn til at jeg velgte yrkesfag framfor allmenfag da, å det var fordi jeg var møkklei teori å ville ha en mer praktisk hverdag hvor jeg faktisk lærte noe jeg hadde bruk for, så da ble de timene hvor vi hadde teori så kjedelige at jeg ble sittende å spille data istedenfor. da fløg de timene forbi i full fart i det minste. :tommelopp:

Final Fantasy VIII
Er helt avhengig

Opprinnelig skrevet av Scwepps@23.11.2004, 15.10
hva heter det spillet hvor du kjører en slik plattfform att å fram nere på skjermen å prøver få en ball til å sprette opp å ødelegge mursteiner å enkelte steiner inneholder bonuser som enten kan være til hjelp eller ugagn visst du plukker dem opp. det er iallefall et meget avhengighetsskapende spill. hadde hver vår pc ved pulten på GK mekaniske å på Transportfag linja så det ble mye spilling av dette spillet når vi hadde teori.
Breakdown :)

Må nok være Final Fantasy serien der tenker jeg.
Men FFVII er det jeg lever meg mest in i og det jeg blir mest avhengig av når jeg først begynner og spille det :)

Det første strategispillet jeg spillte og som underholdte meg i evigheter var Age of Empires. Første gang jeg prøvde det, så hadde jeg stilt vansklighetsgraden på computerne på vanskeligst og etter et par minutter så ble jeg rusha med titalls av scouts.
Da jeg endelig fikk min egen PC, så var det som en drøm hadde gått i oppfyllelse når jeg fikk demoen av spillet. Bedre ble det ikke av at en kamerat brente spillet til meg, koste meg kjempe mye med å lage brett til spillet.

Det samme gjeller også for starcraft og warcraft3, utrolig vanedannde spill.

M

Mako

Gjest
Final Fantasy spillene spesielt VII- X fordi de har 3d grafikk å det blir faktisk litt kjekkere da. Man blir også fort hekta på Halo og CS!

Hmm... må nok bli FFXI :p

Har spilt i 11 måneder nå hehe *klarer ikke å legge vekk* :svette:

Men siden datamaskinen min har blitt retarded i det siste, så må jeg leve uten FFXI helt til jeg fikser problemet :tommelned:

Andre spill som jeg har blitt HEKTA på! :blunk:

Red Alert 1 & 2, Command & Conquer, Counter - Strike, Final Fantasy IV- X
Metal Gear Solid 1 &2 og Starcraft.

Opprinnelig skrevet av Sundelin+23.11.2004, 16.34-->
<!--QuoteBegin-Scwepps
@23.11.2004, 15.10
139684​
[/b]
Kjært barn har vel mange navn... men jeg er vant å se det som Breakout, eller "nok en Arkanoid-klone". F.ex. homokaasu.org.

Ellers har jo denne saken på samme sida visse vanedannene egenskaper.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av Sundelin+23.11.2004, 15.34-->
<!--QuoteBegin-Scwepps
@23.11.2004, 15.10
139684​
[/b]
Breakout!

CS, husker jeg satt på en internet cafe og spilte dette hele tiden, brukte mange ukelønner der ja.
Må nevnes at jeg var rundt 11-12 på den tiden.
Ahh det var tider det.

Novastrum

Feminist-elitist
Unreal Tournament 2004. Rankingen binder meg.
Mine stats så langt. Det står 87 loggførte timer der, men tilsammen er nok spilletiden min på 150 timer. Hvis man ikke synes det er mye kan jeg informere at det er nærmere 6 døgns spilling. Unreal Tournament var jeg allikevel verre på. Det har jeg spilt i over 1000 timer. :flau:

Det er nok de eneste spillene jeg kan nærme meg å være avhengig av. Er ingen andre spill som klarer å dra meg slik inn. Heldigvis.

Må være GTA III til Xbox. Lånte det av en kamerat idag, var litt vanskelig å sette seg inn i det. Men når du har funnet skikkelig ut av det, da blir det gøy. Tenker hele tiden på at etter dette oppdraget kommer du til en annen øy.. Apropo det, jeg er i oppdraget der du skal frakte de tre hovedpersonene i Portland, men limosin opp til et svært hus på haugen. Skjer det noe etter dette oppdraget?