[PC] Spill for Mesterrasen

#21
Kjøpte meg en kablet Xbox 360-gamepad, og testa den med Witcher 2. Spillet ble umiddelbart 99 ganger bedre. Syns derimot den virket litt uresponsiv i Duck Tales Remastered, er det noe ekstra software jeg bør legge inn foruten standardgreiene fra Microsoft?
 
#22
Svaret er nei. Gakkteils er litt småuresponsivt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
Jeg har tenkt å gå for babby-mode for hoppestokken pga nevnte uresponsitivitet. Eller bruke tastaturet, hjelper det?
 
#24
Syns ikke det er noe uresponsivt med tastaturet, men mulig jeg bare ble vant til det etter å ha spilt en stund. Spilte bare noen få minutter med 360-padden i går.

Ellers vet jeg at jeg sikkert bare kommer til å spille Super Mario World istedenfor å spille alle de nye spilla som støtter pad, for sånn er det bare.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Altså, ja, du er jo bare et menneske du også.

Uansett, 360-pad er absolutt must til PC for ting som Spelunky, Super Meat Boy og slikt. Godt valg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Det er ikke så mye must; det er heller ufrivillig tvang. Har fire-fem andre pads som er mye mer egnet for 2D-platformere enn 360-padda, men i dagens dataverden er tydeligvis universell kontrollstøtte for mye å be om.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#27
*sette på kjøpelista*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Som nevnt, MadCatz-fightpad-ene er jæskla gode i mine hender iallfall, d-pad-en er nok et lite hakk over SNES-pad-en. Standard 360-grensesnitt på dem også (selv om de har feil knappeoppsett), så det er bare pløgg enn plejj med det aller, aller meste.
 
#29
Eneste ulempen med 360-kontrollen er den jævla ubrukelige D-paden!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Derfor man kjøper den fightpad-greia, som nevnt. Helt annerledes og mye bedre d-pad.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Svarte, jeg har jo helt glemt å teste Andehistorier med arkadestikka mi. Spelunky og forsåvidt.

Feedback kommer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Kanskje ikke gå rett på dailyen med arkadestikke første gang, just sayin'. Eller jo, gjør det, så får jeg litt forsprang på all-time-lista. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#33
Vil forøvrig påpeke at jeg har den madcatz-padda, og at jeg ikke liker D-padden (den har alt for mye vandring) og at knappene er for harde å trykke på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Vel, smak og behag. Liker at den er litt squishy i padda, lett å trøkke på. De harde knappene gir pressisjon vettø.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Jepp, er nok derfor Sanwa sine knapper registrerer input bare du ser hardt på dem.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Pro-troll.
 
#38
Derfor man kjøper den fightpad-greia, som nevnt. Helt annerledes og mye bedre d-pad.
Denne her du mener? Syns D-paden ser like ille ut som 360 sin D-pad.


En skikkelig god D-pad skal se slik ut:
 
#39
PS3-D-paden er definitivt bedre enn 360'n sin, men den er ikke så bra den heller. Classic controller pro-en derimot jævlig bra.