spill som gjør deg sint..

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@27.05.2004, 20.09
om jeg dauer på et slåssespill når jeg nesten har runna hele driten så slår jeg hardt i møbler og banner. det er vel slåssespill som er mest iriterende! :p
Uff, ikke minn meg på det. Den dag i dag er jeg redd for å ta fram Virtua Fighter i frykt for å drepe kontrollen min/et medmenneske. Husker jeg ble temmelig forbannet når perfect streak'en min gikk i dass på 143 wins, ja. <_<

Jeg blir nesten aldri sur. Jeg er en av dem som tåler å tape (av og til).

Jeg blir som regel mest forbanna på bil-spill. Spesielt Endurance på Gran Turismo...tape der er kjipt :(

:pirat: Arr I usuay hit may mates right in the arm!! Arrr
Then those landkrabs hit me back Arrr :pirat:
And we all scream in pain and aggony!

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Stuntmans idiotiske vanskegrad gjør meg sint. Har prøvd en million ganger, men jeg klarer å ikke få 100% på det siste brettet, derfor har jeg lagt det fra meg, siden spillet ikke er bra for temperamentet mitt.

Championchip Manager-serien gjør meg også sint. Jeg lever meg så fryketlig inn i spillet at jeg blir så sinnsykt sinna hvis jeg taper en viktig kamp, eller hvis jeg taper pga en mongo spiller på laget tabber seg ut. Et av mine kjære tastatur har gått føyken pga CM.

Det var vel de to spilla som har irritert meg mest opp i gjennom tidene. Selvom CM gjør meg sint, så er det et av mine favoritt spill.

Når jeg har sitti i flere måneder og spilt PES for å så gå over til Fifa :doh:

Når jeg spiller, kjenner jeg at hatet bygger seg opp inni i meg, en spiller som løper gjennom ballen, skytemålern er nesten på fullt men det blir likevel en lumpe midt i fanger på keepern, skoringer fra 35 meter der ballen treffer midt i mål, finter som aldri sitter (tenker særlig på 04 da man skal ta en overstegs finte og ballen bare triller til motstanderen)

Jeg sitter der og blir mer og mer forbanna og det ender vanligvis med at jeg slenger kontrollen i gulvet og skriker forpulte drittspill.

Og det finnes folk her i verden som sier at fifa er bedre enn pes :doh:

F

Fanta Boy

Gjest
Det jeg pleier er og rive ned plakater og slå kontrolen(En gang svelga jeg nesten SNES controllen). Når jeg vinner, eller slår en boss roper jeg så høyt jeg kan,"RYU!!!!!!!!!!!" og strammer arm musklene.
BTW:Vet ikke hvor jeg fikk RYU fra men gjetter på et figthe spill.

epp

firm and correct
Jeg blir sint på de som har programert spillet.. for jeg gjør jo ingen feil!
Det må være de som har gjort en dårlig jobb, det er ikke tvil.

Men, jeg legger som regel bare spillet fra meg, og tar det fram igjen senere.
Tror jeg bare en gang har latt det gå utover håndkontrolleren når jeg spilte siste etappe på F-Zero (SNES).

har ikke blitt skikkelig sur siden jeg spillte på master system den gang den var på topp, da måtte jeg konstant kjøpe meg nye kontroller.

MEN, sinnet kom tilbake da jeg satt og spillte ninja gaiden her om dagen, det spillet får ut det utroligste sinnet.
Skulle hoppe opp på en mengde stein "hyller", hvor det stod noen zombie greier med pil og bue og dyttet meg ned igjen hele tiden, jeg begynt seriøst nesten å grine :p

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av OnLy GoD CaN jUdGe Me@27.05.2004, 21.08
BTW:Vet ikke hvor jeg fikk RYU fra men gjetter på et figthe spill.
Ryu får du fra Street Fighter spillene.....!
åjjjha :svette: Det burde jeg ha hvist(har det på snes)
Noen som Faktisk har spist en SNES kontroll??

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sheffield@27.05.2004, 20.45
Stuntmans idiotiske vanskegrad gjør meg sint. Har prøvd en million ganger, men jeg klarer å ikke få 100% på det siste brettet, derfor har jeg lagt det fra meg, siden spillet ikke er bra for temperamentet mitt.
Jeg har Stuntman, men ble aldri skikkelig sur på det. Jeg syns det var ekstremt greit å spille, selv om det var veldig vanskelig. Har hørt fra mange at det er frustrerende, men jeg elsket det. Snodig det der. :plystre:

Blir ikke noe særlig sint av å spille spill, selv om jeg taper. Men kan hende jeg blir skikkelig kokt i hodet når jeg spiller mot folk som absolutt må skryte noe så sinnsykt hvis de slår deg i noe. Spesielt når det kommer til cs som er et spill jeg ikke liker noe særlig, men hvis jeg dropper innom en kamerat og han har lan, og en haug av de største nerdene i nabolaget sitter der og spiller. Hvis jeg da blir med en runde, og de etterpå kommer og skryter over hvordan de smadret meg, og det i tillegg er folk jeg ikke liker, og de ikke forstår at jeg faktisk ikke har CS engang, da blir jeg kokt.

Tape mot jenter er greit. Jenter er som regel ikke særlig gode i spill, så når jeg taper syns jeg det er morsomt og på en måte litt flaut.
Har aldri ødelagt noe i sinne over et spill. Men en kamerat av meg knuste nintendoen (nes) sin på en kul måte når han tapte mot meg i et spill for mange år siden. Han kastet kontrollen så hardt i den grå boksen at kontrollen hang fast i et hull som ble knust i nes dekselet. Det er et syn jeg aldri kommer til å glemme. :D

Men spørsmålet var visst hva jeg gjorde når jeg ikke fikk noe til. Da prøver jeg en del ganger for så å gi opp hele spillet. Venter noen dager/uker/mnder og prøver på nytt.

Lodin

Der Waaaah
Har vel aldri ødelagt noe i sinne, men jeg banner og steiker en god stund etter at et spill har "juksa". Det er standard unskyldninga mi når det ikke går helt som det skal. Fordømte juksespill!
(Ja, jeg høres ut som om jeg er 6 år gammel...)

Knerta en gameboy.
Rettere sagt : bilen som skulle kjøre ut av gården våres knerta en gameboy.

Ellers pleier jeg bare å dunke hodet hardt inni veggen , eller prøver å skjære meg opp med en blyant.

EagleJin

Bear Necessity
Vel.. Jeg har en sofa. Den jeg sitter i når jeg spiller. Den er svart. 3-seter.
Som regel skylder jeg på at kontrolleren er slitt, eller at den klikka et øyeblikk. Sånt skjer. Man taper. Hender også at jeg leser. Vanligvis noe av Erlend Loe.
:p

Tilbake til sofaen. Det er som regel den det går ut over. Den blir dengt så mye, så det er ikke rart den er svart. Spesielt når jeg spiller Virtua FIghter, quest mode og endelig har nådd 9/10 kamper på rad uten å tape en eneste runde.. Gjett hva so skjer? Jo.. Jeg vinner glatt de to første rundene, men i 3. runde (den som skulle vært avgjørende) taper jeg... Dvs jeg må spille alle 10 kampene på nytt, og muligens streve like mye for å komme dit igjen som sist. Det tok tid. Fikk ikke 200 kamper på denne dagen for ingenting.

Men som sagt så denger jeg sofaen :p