Blir ikke noe særlig sint av å spille spill, selv om jeg taper. Men kan hende jeg blir skikkelig kokt i hodet når jeg spiller mot folk som absolutt må skryte noe så sinnsykt hvis de slår deg i noe. Spesielt når det kommer til cs som er et spill jeg ikke liker noe særlig, men hvis jeg dropper innom en kamerat og han har lan, og en haug av de største nerdene i nabolaget sitter der og spiller. Hvis jeg da blir med en runde, og de etterpå kommer og skryter over hvordan de smadret meg, og det i tillegg er folk jeg ikke liker, og de ikke forstår at jeg faktisk ikke har CS engang, da blir jeg kokt.
Tape mot jenter er greit. Jenter er som regel ikke særlig gode i spill, så når jeg taper syns jeg det er morsomt og på en måte litt flaut.
Har aldri ødelagt noe i sinne over et spill. Men en kamerat av meg knuste nintendoen (nes) sin på en kul måte når han tapte mot meg i et spill for mange år siden. Han kastet kontrollen så hardt i den grå boksen at kontrollen hang fast i et hull som ble knust i nes dekselet. Det er et syn jeg aldri kommer til å glemme.
Men spørsmålet var visst hva jeg gjorde når jeg ikke fikk noe til. Da prøver jeg en del ganger for så å gi opp hele spillet. Venter noen dager/uker/mnder og prøver på nytt.