spill som gjør deg sint..

Hmmm...når jeg spiller pc trommer jeg litt på pulte (Extremt kjeldent at dette skjer. Værst når jeg spille S&D på CoD)

På PS2, GC ol. Kan jeg legge bena extra hardt på bordet så det lages et lite dunk....Blir kjeldet sur når jeg spille jeg. Det er nok mest en dårlig vane jeg la av meg for lenge siden, men da pleise det å fyke spaker veggimellom :p

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
- Klasker meg selv i panna skikkelig hardt med håndflata hvis jeg gjør noe teit.

- Slår sida av kontrolleren ned i bordet og lager hakk i begge deler.

- Banner skikkelig høyt og tar av meg genseren.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg har ødelagt 3 PS2-kontrollere, og det uten å kaste dem mot noe... Jeg blir fort litt hissig når jeg spiller, og spillet er laget slik at man i visse situasjoner ikke har mulighet for å klare noe.

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, jeg slår i veggen. Og får vondt. Ellers knager jeg på coveret. Selv om "ta av seg genseren" var ganske fæl.

jeg er ganske snill mot kontrolleren på min ps2/gc.
det jeg gjør når jeg blir sint.

-legger rolig fra meg kontrollen
-reiser meg opp
-går mot en vegg eller en dør
-og slipper helvete løs
-banner, slår løs på døra eller veggen til huset rister
-når jeg har sluppet ut min frustrasjon går jeg rolig tilbake og spiller videre.

det hender det går utover kontrollen >_<

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvis det er noe jeg ikke klarer på et spill pleier jeg å gå opp på rommet mitt i et surt humør, og når jeg er framme tar jeg pute mot trynet mitt og roper ''FAEN'' så høyt jeg kan. Det blir som dette her.''FAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEENNNN!!!!!!!!'' helt til jeg får vondt i halsen! Så er jeg helt fin. :rulleøyne:

Jeg blir mest forbanna på spill som du ikke ofte får save på eller når du ofte an save! Når jeg spilte Max payne skadet jeg meg selv ofte, det var pågrunn av den idiotiske quicksaven så jeg sava mange ganger rettt før en granat kom susende forbi og BANG ett sekund etter jeg loader så dør jeg D-: !!! ja da pleier jeg å slå meg selv og blir veldi varm og å "tar av meg genseren"! :usikker:

vel jeg måtte for litt siden operere ps2 kontrollen min fordi jeg kastet den i gulvet så mye at et par knapper falt av. og nå er det EN stygg kontroll.

kansje jeg må gå på sånn"lær deg og kontroller sinnet ditt" kurs....
jeg ble skikkelig kvalm en gang.jeg har begynt å skade meg selv. ikke bra :tommelned:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg pleier å skrike "FAEN!" og røske av meg selv hodet, og så finner jeg frem en atombombe på størrelse med månen og sprenger hele Melkeveien før jeg dør av blodtap.

Når jeg blir veldig sint slår jeg hardt i en pute (de er lett tilgjengelig fra der jeg spiller).

Blir jeg virkelig sint så hender det at jeg lager noen rare freselyder. Shhh! Fsssgh! Hmpfghhhh! Så kommer jeg med et kvalt nnnnnnnnn

Jeg banner som et boblebad bobler når jeg blir skikkelig sint. :D
Er det noe jeg hater, er det å slite lenge et sted på et spill!

kanskje vi alle skal gå på et kurs hvor vi lærer å kontrollere sinnet........eh nei..hohohohohohoh :pirat:

AAAAAARRRGGGGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
ÆÆÆSJ!!! ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!! :mad:
DRITT SPILL!!!!!

sån var jeg ihvertfall....hehe :)

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Opprinnelig skrevet av Talibanan@27.05.2004, 19.41
kanskje vi alle skal gå på et kurs hvor vi lærer å kontrollere sinnet........eh nei..hohohohohohoh :pirat:
ja, tenk det! Et kurs... Hvor vi lærer å kontrollere sinnet! Det skulle tatt seg ut...

om jeg dauer på et slåssespill når jeg nesten har runna hele driten så slår jeg hardt i møbler og banner. det er vel slåssespill som er mest iriterende! :p