spill som gjør deg sint..

Jeg biter sa hardt jeg kan i huden pa siden av lillefingeren min pa hoye handa.

Jeg pleier å knurre slik: Arghhhhgrrrrorrooaarrr!

Husker nå nettop på Far Cry, pga den stygge auto savinga så var det slik at jeg fille ristet mitt eget hode så hardt og stygt at jeg fikk rød hud og mistet hår. Huff...nå tar jeg snart igjen bestefar, månen vokser..ja..

--------
Mongo? HÆHÆHÆ!

Skal vi se. I mine yngre dager var jeg en veldig, veldig dårlig taper. Det var derfor ikke et sjakktrekk av pappa, da jeg fikk Street Fighter 2 av han. Jeg har også blitt fly forbanna da jeg stod fast i Castlevania 4, og Red Alert.

Det er sikkert utallige andre situasjoner jeg kan ramse opp, men disse husker jeg best.

Blir omtrent aldri sur, men hvis jeg har spilt kanskje 100 matches i VF Evo quest mode, men for så å tape en kamp, da blir jeg veeeldig sur. Hater å tape, hvertfall i slike situasjoner.

C

Crizpy

Gjest
Når jeg dør i cs, pleier jeg å kaste pc`n ut av vinduet, tenne på huset, drepe folk i nabolaget, ta meg en bil, kjøre som et svin, og pløye ned flest folk som mulig.

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Opprinnelig skrevet av Morbo+27.05.2004, 21.13-->
<!--QuoteBegin-Carcharot
@27.05.2004, 18.26
Som for eksempel.... når du blir eid i SCII?
Du vet godt at jeg kan gruse deg når du har åtte spillere og jeg bare har Kilik og Link :pirat: [/b]
du må nok blande meg med en annen nå... det har aldri skjedd...

I verste fall slenger jeg bare kontrollen bortover gulvet og banner og skriker - og slår av maskinen med en kraft som går hardt utover power knappen.
Sjelden dette skjer imidlertid.

Opprinnelig skrevet av Hemmelig@28.05.2004, 14.01
eller prøver å skjære meg opp med en blyant.
:ler:

Jeg blir sint av nesten alle spill jeg sliter med.. Kaster ofte kontrollen i veggen, eller prøver å knekke den.. Heldigvis har ikke mine forsøk vært gode nok til å ødelegge en eneste kontroll hittil..

Maraj

Ålø- og energiminister
Jeg tror at en av grunnene til at PS'en min er herpa, er fordi jeg ikke har fått til ting på spill. Litt hardhendt? Bare litt. :p

Å tape på monopol!!!!!!! Det er noe av det verste som finnes. Jeg pleier faktisk ikke å gjøre så galne ting da, som å banne osv, forde når jeg spiller monopol pleier det være med familien, å de liker ikke at jeg banner å står i!!

Opprinnelig skrevet av soppe@31.05.2004, 18.45
Å tape på monopol!!!!!!! Det er noe av det verste som finnes. Jeg pleier faktisk ikke å gjøre så galne ting da, som å banne osv, forde når jeg spiller monopol pleier det være med familien, å de liker ikke at jeg banner å står i!!
Spessielt når du har spelt i nokre timar.

Rainbow Six 3. Noen ganger dreper jeg mange, og jeg er høyt oppe på listene. Andre ganger blir jeg drept mange ganger, og kontrollen er langt nede i helvete. >_<

Æ har en fast rutine på å klikke fårran pc eller ps2'en...

Når æ e skikkeli frustrert:

-Æ dundre hode ned i nærmeste bordplate tel flisn flyg.

-Finn den nærmeste døra eller veggen, springer inn i den tel æ besvime, som regel når æ vokne opp igjen så e frustrasjon erstatta me en stor kul på knottn.

Når æ tabbe mæ skikkeli ut:

-Klaske mæ på sia av hode å sir "dum,dum,dum,dum du må gjøre bedre!! INGEN E GLAD I DÆ!!!"

Maraj

Ålø- og energiminister
Jeg pleier å løpe naken rundt i huset og bæsje på diverse møbler. 10hi :p

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@01.06.2004, 18.03
Jeg pleier å løpe naken rundt i huset og bæsje på diverse møbler. 10hi  :p

HelperMonkey:-Klaske mæ på sia av hode å sir "dum,dum,dum,dum du må gjøre bedre!! INGEN E GLAD I DÆ!!!"
Æsj, Bæsj! :tommelned:

Helper Monkey: :ler: :ler:

Jeg pleide å bli fly forbanna på Super Mario World 2 på GameBoy.
Ellers går det fint. Tar sinnet inn i meg til det sprekker for en annen grunn. :)