Spill som har tatt pusten fra deg?

SHDR

Gullmedlem
Men det er jo først og fremst fordi Berserk er en skrekkelig dårlig serie ... "Who is he?" "He is the black swordsman!" "Why do they call him that?" "Because he dresses in black and has a sword." En god introduksjon til anime er ... tja, the most obvious: Ghost in the Shell, Neon Genesis Evangelion, FLCL, til og med Ranma. Men joda; dette er bare en diskusjon rundt smak. Så den er egentlig helt poengløs.

Men ... back on topic! There's nothing to see here!

Ehh.
Prøver shadar å få meg til å se vekk fra Naruto?
Personlig synes jeg animen er spennende, og det
er min mening. Nå er jeg ikke like fersk som jeg høres ut
innen anime, men sålangt har Naruto falt mest i smak.

Shadar må slutte å snakke om meningene sine som om
de er et faktum.

Jeg synes Nuruto er gøy jeg, og jeg mener at det er en perfekt "inngangsport" in i anime universet.
Skal jeg få noen venner av meg hekta på anime, viser jeg de ikke akkurat Ruroni Kenshin med en gang.. heller litt barnslig, gøy anime i form av Naruto...

Det samme kan sies på flere områder...
ta f.eks musikk.
skal jeg få en venn av meg interresert i Metal sjangeren, slenger jeg ikke akkurat Mayhem, Dummu Borgir eller Otep i fanget på han..
Jeg får han heller til å høre litt på Metallica først.

Så sånn sett er Naruto en veldig verdifull, kommersiell animeserie...

Fortsett, fortsett Grønn Zebra. Dette er jo egentlig ganske morsomt.

Naruto har et ekstremt spennende persongalleri og serien har mange gode trekk
Narutarder har en ekstremt lite utviklet personlighet, og har ellers ikke særlig mange gode trekk?

Personlig digger jeg serien pga. humoren, spenningen og historien!
Who, what, where, when, why?

jeg synes f.eks at Berserker er en dårligere variant!
Berserker? Snakker du om anime-klassikeren Berserk? Jeg fikk akkurat lyst til å slå deg, kan jeg det? =D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av impywimpy@05.02.2005, 12.31
Fortsett, fortsett Grønn Zebra. Dette er jo egentlig ganske morsomt.

Naruto har et ekstremt spennende persongalleri og serien har mange gode trekk
Narutarder har en ekstremt lite utviklet personlighet, og har ellers ikke særlig mange gode trekk?

Personlig digger jeg serien pga. humoren, spenningen og historien!
Who, what, where, when, why?

jeg synes f.eks at Berserker er en dårligere variant!
Berserker? Snakker du om anime-klassikeren Berserk? Jeg fikk akkurat lyst til å slå deg, kan jeg det? =D
173375​
Kommer du på treffet får du lov!!! Men bare hvis jeg får lov til å ta igjen :tommelopp:

Mario & Luigi til GBA tik litt pusten fra meg. Jeg er ingen stor håndholdtfan, men akuratt det spillet er i en klasse for seg selv.
Metroid Prime var også noe av det samme.

Kilik

Lokal moderator
Shenmue
Grafikken, historien, musikken, arcadespillene og det originale gameplayet imponerte meg noe voldsomt i 2000.

Nå for tiden er jeg så informert om spill på forhånd at jeg sjelden lar meg imponere...

Jeg tok meg nettopp en runda Halo 2 Campaign Singleplayer. Spilte den første "Delta Halo"-banen, for de som kjenner den. Det var.. fantastisk. Aner ikke hvorfor, men mens jeg spilte i dette utrolig flotte landskapet, med den fantastiske lyden og minner om Star Wars-filmer.. Alt bare dukket frem.

Samme som når du våkner etter siste skoledag før sommerferien, og bare tenker på alle stedene du skal reise til. Helt fantastisk.

Super Mario 64: Dag etter dag besøkte jeg en kamerat av meg som bodde i nærheten. Hvorfor? Han hadde skaffet seg en fersk N64 med spillet Super Mario 64, noe stakkaren med den gamle NES-en ikke hadde råd til.

Super Smash Bros.: Utrolig festelig spill. Husker godt TV-reklamene som gikk på, merkelig nok, TV-en. Oppfølgeren til Gamecube har alt det N64-versjonen skulle ha hatt, men likevel tar spillet bare luften ut av kameratene mine ... :ehm...:

Pokèmon Blue: En selvfølge at denne ble en slager ettersom jeg hoppet på pokèmon-bølgen.

Men spillet som regjerte over alt og alle. Spillet som fikk meg til å tro at jeg var gud. Ett spill som virkelig vekket den lille taktikkeren i meg. Age of Empires!!

Hvis jeg skulle valgt ETT spill som virkelig forandret min verden hadde jeg valgt Shenmue. Jeg var 10 år når jeg runda det første gangen, og slik stolthet har jeg aldri før hatt. Det var ikke bare det at jeg følte meg stolt, men historien, og alt som hadde med Ryo Hazuki å gjøre. Hvis dere sjkønner hva jeg mener;)

hvis dere derimot IKKE skjønner hva jeg mener, må jeg bare beklage, men jeg er ikke så flink å finne de riktige ordene for alt=P

Metal gear solid 3, jeg vet ikke hva folk syns om dette spillet men for meg er dette mesterens mesterverk, viss Hideo lager en bedre 4 må jeg forbedre meg skikkelig selv jeg har min grense i og oppleve nyttelse.

Devil May Cry tok pusten fra meg! Sinnsyk action fra begynelse til slutt, med tidenes råeste siste-boss! :)

FFVIII ligger på en sterk 2. plass

Opprinnelig skrevet av blizzy@05.02.2005, 20.53
Synd å måtte skuffe deg, men i et intervju i "Games" sa Hideo Kojima at  Snake Eater blei det siste i serien.  =(
173561​
Etter det jeg forstår så er MGS3 det siste i serien som han kommer til å være med å lage. Så da spørs det om MGS4 blir det samme, OM det kommer.

MoFo2

MGS4 kommer uansett om Kojima er regissør eller ikke, og om han ikke blir det så vil han nok fortsatt ta del i utviklingen. Stemmer at han har sagt dette før.. MGS2 skulle bli hans siste, men når ingen på MGS-teamet tok på seg jobben, måtte han regissere MGS3 selv. Jeg har forstått det slik at han har lyst til å lage noe helt nytt, så sjansen er stor for at dette blir hans siste.

Rykter sier at Shuyo Murata vil ta over jobben hans, men det er bare spekulasjoner.

Jaja vær litt forsiktig neste gang enkelte folk kan kanskje vudere selvmord i veldig sterk grad.
Tar værtfall livet mitt viss 4 blir totalt anerledes og dårlig.
Nei Hideo må adri dø samme hva han kan da hvilket som helst organ fra meg free pick og så mange han vill, til og med ta hele kroppen min !'
Jeg elsker mgs, runda nummer 3, 4 ganger.

Trur jeg må til legen snart pga trur jeg har slukt en del plastik av overdreven kyssing av mgs 3 coveret =D

Metal gear solid (PSX) SSX og Half Life (PC) tok alle pusten fra meg første gang jeg spilte dem

EDIT: medal of honour på PSX når tyskerne kastet en av mine egne granater tilbake mot meg, fikk ståtiss da av hvor god AI'en var