Spill Space Phallus, vinn Halo Wars!

Jante

privileged CIS shitlord
#21
Det skal ikke så mye til for å fuske, men det skal ikke så mye til for å finne det ut heller.
 
#22
Eller så kan man bare ta en kikk på den globale listen over de høyeste poengsummene for å verifisere, dere vet den som kommer frem når man trykker inn S, det har seg nemlig slik at den hittil høyeste poengsummen her ikke er spesielt mange poeng fra 20-ende plass, som da er listens laveste plassering, og jeg er ganske sikker på at noen vil komme seg enda høyere i løpet av de neste to ukene.

Så da var det problemet løst.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#29
Nilo har så jævla lyst på Halo Wars, Bamsefar. Kan du ikke bare la ham vinne den a?
 
#33
Jeg har kjeksboks. Kan jeg få det, Nilo-pus? :hug:
Hvis jeg vinner, og hvis Siri selv har "tatt" på spillet, da skal jeg beholde det. Hun kan også ta på seg leppestift og kysse det:elsk: og skrive en liten hilsen på det.

Hvis ikke, da er spillet ikke ditt Frenzy
:hug:
 

Sancti

Terrorkatt
#34
Det er nok Endre som sender det ut, men jeg skal høre om han kan kysse og klemme litt på det først.
 
#35
Da så!!! :elsk:

Bamse, greit... skal ikke være homo...

Her har du scoren....



Jeg skal imponere Siri med nærdinga mi! :)
 

Sancti

Terrorkatt
#36
To dager igjen, ingen som kan utfordre Nilo?
 
#37
HAHA! IT'S MINE BABY!
Jeg har enda et topscore over min siste.... den er jeg skikkelig stolt av :)

Hva sier du Siri? Du, meg, halo wars = MAGIC?
 

Sancti

Terrorkatt
#38
Men du bytter jo bort Halo Wars allerede ... da er det bare deg og meg igjen.
 
#39
Nilo, jeg vet nøkkelen til hennes hjerte, og jeg er villig til å gi deg den nøkkelen, OM .. du lar meg gifte meg med din søte søster ! Jeg vet at hun ikke har glemt meg, selv om førsteinntrykket av meg var at jeg sov i seng med deg! <3