Spill?

#21
Opprinnelig skrevet av Knas-fyren
Som jeg sa for en stund siden liker jeg spill der man ikke behøver å se rett ut av øynene på folk. Som Ninja Gaid og Prins of Persia.
Da synes jeg at du skal gå for de to, eller hvertfall Ninja Gaiden, men du er advart, bossene her er veeeldig vanskelige. Du kommer sikkert til å sette deg fast med første boss, så hvis du ikke har tålmodighet; da er ikke dette spillet noe for deg. Prince of Persia 2 vet jeg ikke noe om, så det får en annen skrive om. I og med at du liker spill der du ser en person fra utsiden, som også kalles 3. personsvinkel, bør du gå for Fable. Her har du stor frihet, og et fint laget hack n' slash-spill med litt magi inni.

Liker du RPG-spill? Vel, da har vi et til deg litt utenom det vanlige. Star Wars: Knights of the Old Republic er, om ikke jeg tar feil, som jeg muligens gjør, det første RPG-spillet i SW-rekken. Her har du mulighet for å fryse kampene, for å få bedre oversikt over hva som skjer. Absolutt noe av det du sikkert kommer til å legge merke til.

Ble litt mye fet skrift her, men følte at jeg måtte det over viktige ting.
 
#22
Det første jeg hadde kjøpt meg hvis jeg var deg hadde nok vært Fable.
har hørt masse bra om det spillet.
 
#23
k, jeg får vel ta en titt på det da. Hva vet dere om bilspill uteom Burnout 3?
 
#24
Halo 2, Need For Speed Underground 2 og Full Spectrum Warrior er å anbefale!
 
#25
k. Jeg har hørt at OutRun skal lagger i begynelsen. Gjør det det?
 
#26
Mye action med en venn = Star wars battlegrounds
meg og en kammerat er gale etter dette akkurat nå.. MÅ prøves (forutsatt at du liker starwars, men er bra uansett)
 
#27
WOW, han i vg kunne snakke, Panzer. Han fikk meg til å ville kjøpe det. Tror jeg nesten gjør det, men vil se hva annet verden har å by på.
 
#28
Hva med å bruke sider som IGN og gamespot og lese litt anmeldelser der? Hvis du gidder da..
 
#29
Opprinnelig skrevet av Evehr
(forutsatt at du liker starwars, men er bra uansett)
Det der må være noe av det dummeste jeg har hørt. Er det bra, selv om du ikke liker Star Wars? Er det bra, selv om du synes det? Prøv heller å forklare hvorfor det er bra, så går det nok bra, skal du se.

Les litt anmeldelser, som fyren over meg sa. Prøv ut Fable og Ninja Gaiden, førstenevndte kommer du sikkert til å like, og sistenevndte vil du jo selv ha.
 
#30
Gamespot og IGN er bra til å anmelde de ja, og de har litt mer å gå på siden de gir karakterer fra 1-10. Liker særlig at de har video-reviews...

I VG pleier de som regel å gi bra karakter til de samme spillene som Gamespot og co. Halo 2 fortjente virkelig en sekser etter min mening, men kanskje ikke 10 hos GS feks, noe det ikke fikk heller...

Syns den anmeldelsen av Halo 2 i VG passet godt og han Rune-fyren skriver jo bra også da!

Men så klart, man bør jo lese anmeldelser på flere steder enn VG før man bestemmer seg for et spill.
 
#31
er det noen som har prøvd Project Gotham Racing?? Det er kult.
 
#32
ei, jeg har prøvd Halo 2 nå da. Til X Box. Det var fett det. Utrolig bra grafikk. Begynte å få take på kontrollene, men hvis jeg var dem på spille så ville jeg heller ha en ape med seg, enn meg. hehe :D
 
#34
Grafikken var ikke så værts på enern heller.

Men hvis du ser vekk fra Halo 2, så skal du se leeenge etter et spill som beholder en utrolig grafikk på Live.
 
#35
er jævlig med popups på halo 2 da.. det er JÆVLIG irriterende til tider...
 
#37
Jeh. Når du begynner f.eks zanzibar. Først ser det helt JÆVLIG ut.. Så popper det opp et 'lag' med grafikk til, og det ser litt bedre ut, så popper det frem litt til, og litt til, og tilslutt ser det fint ut.. vanskelig å forklare..
 
#38
snakker vi om Halo på X BOx. Jeg fikk ikke sån. jeg fikk ikke no popup.
 
#39
Opprinnelig skrevet av eXploSer@29.12.2004, 13.46
Jeh. Når du begynner f.eks zanzibar. Først ser det helt JÆVLIG ut.. Så popper det opp et 'lag' med grafikk til, og det ser litt bedre ut, så popper det frem litt til, og litt til, og tilslutt ser det fint ut..  vanskelig å forklare..
155364​
Nah, tror ikke jeg har hatt noe sånn. Eller, det har skjedd noen ganger, men ikke ofte.
 
#40
Kjøpte meg xbox for noen dager siden..Kjøpte meg Halo 1....DET anbefaler jeg......