Spillanmeldelser suger

Nå er det jo også slik at en 30 åring var 6 år når NES-en kom. Så det appelerte nok til ham på den tiden som med oss alle andre som liker det den dag i dag. Så rart er det vel ikke egentlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har lest'n allerede. To avsnitt for å skille mellom "indie" og "doujin"? Check. Referere til viden kjente spillserier med egne engelske navn med den japanske tittelen isteden? Check. Klage over at spillet er for lett og at han ikke begynte å dø før "helt på slutten" og så seinere skrive "forresten jeg gadd bare spille tre timer, hadde jeg ikke skullet anmelde det ville jeg ha spilt enda kortere"? Faens check. Og så har vi en av de siste setningene: "I write honest, merciless, cutting-edge game criticism". Da får jeg være like ærlig og nådeløs og si at hans kuttende kant-meninger virker jævla lite interessante for meg. Blir ikke spesielt overraska om jeg finner en omtale som totalslakter MGS4 på sida hans; ikke fordi historien er ræva og overblown, men fordi den er ræva og overblown på feil måte. :p

PS: Merk forøvrig at de to eneste virkelige klagene han har på spillet er at det er for enkelt (i løpet av de tre første timene, iallfall), og at grafikken er for dårlig. Sier litt azz.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så domenenavnet i linken, humra litt og skrev dette svaret.