+++Spillebula+++

#22
Det nærmer seg ja, men det ser ut til at jeg reiser nedover for å bivåne åpninga, se til at det blir noen lunde slik jeg vil ha det. Det er enkle kår til å begynne med, men så er de heller ikke kravstore nedi der, hehe. Så mye nytt er det egentlig ikke, vi sitter bare og puger på pungen inntil videre. Mesteparten er vel lagt til rette nuh =)
 
#24
Det nærmer seg ja, men det ser ut til at jeg reiser nedover for å bivåne åpninga, se til at det blir noen lunde slik jeg vil ha det. Det er enkle kår til å begynne med, men så er de heller ikke kravstore nedi der, hehe. Så mye nytt er det egentlig ikke, vi sitter bare og puger på pungen inntil videre. Mesteparten er vel lagt til rette nuh =)
[/b]
Hva ble det til, kjøpesenter eller utafor? Har sjekket litt rundt. Du har kanskje hørt om Netopia kjeden på Filippinene? De har vanligvis flere sjapper i f.eks SM Cebu. De betaler utrolig mye i leie.
Når er åpningen? Det er lurt at du reiser ned for å se at det går slik du vil at det skal være. Jeg reiser nedover slutten av dette året for å åpne nettkafe og da skal jeg ha noen konsoller også bare for å se om det er interesse for det. Du kan godt ha fotballspill hvis du ikke hadde tenkt på å ha det. Iloilo er et av stedene på Filippinene der fotball faktisk ER populært.