Spillegal 1on1 Tour #1

#1
(Hvis det må spilles flere runder, blir map-valg bare tatt på sparket.)</span></span>


<span style=\'color:red\'>Konkuransen begynner et sted etter klokken 18.00. Alle møte presis på møtestedet klokken 18.00, da jeg vil gi ut server ip, og passord til severen.

Møtested: #sg.ut2004 på EFNet




Da er det ikke spesielt mer jeg har å si, unntatt en ting. Hvem vil være med? ^_^

Ps. Mer info kan fåes på #sg.ut2004 på EFNet


Liste over påmeldte:

-Jinzo
-Novastrum
-Dodraugen2k
-Shadar
-Skinnlua
-Stiluz
-Ace
-Darkstorm
-Vanguard
-Buggz
-Kem
-Probility
-Yetipants
-Bantex

EDIT: Weaponstay er nå "Off" :usikker:
 
#3
:D

Alle vet jo at du skal gå av med seieren... :blomster:

Til dere andre som vurderer å melde dere på, bare gjør det. Dette er kun for morro. Ikke noe VELDIG seriøste greier, bare litt...
 
#5
Tviler på at du vinner. Det skal nok Novastrum sørge for.
 
#7
Ah. Som jeg sa i forrige emne, jeg kan spectate og lage demoer av noen kamper. Håper forresten jeg møter Shadar, da skal jeg voldta han på en måte man aldri før har sett!
 
#8
Gleder meg til å spectate på den kampen.

Jeg vet dog ikke sikkert hvordan man skal "trekke" ut folk som skal spille mot hverandre. Men jeg og Dodraugen fikser nok et system. Mulig vi bruker gamingeye.com.
 
#9
Jeg er vel også med. Og med intet Unreal spilt på ca 3 måneder, skal jeg ikke le hvis jeg vinner. Jeg skal bare nevne det ved hver minste anledning i all framtid.
 
#11
Jeg er med, bare fordi jeg vil høre dere gråte over mic når jeg rister rust over de svette mannskroppene deres. To måneder med ingenting annet enn NWN gir meg selvfølgelig den ekstra lille eggen som kreves i ut2k4.

Dessuten skal jeg eie Stian i 1 on 1. Bare fordi.

Cheers.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Opprinnelig skrevet av Jinzo@03.12.2004, 16.53
Tviler på at du vinner. Det skal nok Novastrum sørge for.
145678​
Det som hadde vært typisk nå ville vært om jeg hadde fått så mye nerver at jeg taper mot alle; "fordi jeg er best" og dermed har mye å vise frem. ^_^
 
#13
Joda, men du er jo best. Spilt UT lenge, og nå trener du jo hardt! Husk at stats er alt i verden! DU ER BEST!!111oieneonee. Lev opp til ryktet!!

PS

Du må vise deg fram!


*psyke ut Novastrum*

PPS

Du får bank Eivind. ^_^
 

Novastrum

Feminist-elitist
#14
Jeg gikk opp 38 poeng på ELO-rankingen idag. Slå den! :p

Fra 2290 plass til 687 plass.
 
#15
Jeg fikk grundig bank i enda en Gamingeye turnering. Slå den!

Seiersprosent: 0%
 
#16
Siden det tydligvis har vært en del kluss på forumet nå, kan alle de som var påmeldte si ifra en gang til, slik at jeg kan få skrevet dem opp på listen igjen?

Tusen takk :)
 
#18
Jeg er meeeed.
 
#19
Da har jeg oppdadert listen igjen. Hvis noen er utelatt, si ifra! :tommelopp: