Spillegal 1on1 Tour #1

Jeg lurte på det samme selv..

Uansett, det er plass til alle. Eller..?

Turneringen vil starter klokken 18.00 PRESIS på søndag. Da må alle være inne på #sg.ut2004 på EFNet.

Så kjører vi samlet warm-up, og setter i gang konkuransen når alle er gode og varme. Vi gjør det på den måten at alle spectater kampene til de andre.

ALLE SOM IKKE MØTER OPP PRESIS KLOKKEN 18.00 PÅ #sg.ut2004 PÅ EFNet, FÅR IKKE BLITT MED I KONKURANSEN. (Ja, jeg må være så streng) :flau:

Ps. Alle som vil kan være med. Jeg vil trekke ut hvem som skal spille mot hvem før turneringen starter, da dette er eneste måte å løse det på. :ehm...:

Det blir vanlige regler? Dvs, hvis jeg ikke møter opp på første kamp regnes det som et tap, motstanderen vinner på walkover og jeg går til losers brackets? Tiden passer ikke for meg i det hele tatt, håper jeg får vært med.
Har du prata med Hist eller en fra j52 anngående server, eller?

Edit: Jeg synes egentlig map 3 og 4 er litt spesielle å ha med, de er ikke akuratt veldig vanlige å spille på. Ville heller tatt Ironic og Antalus, men du er mannen som bestemmer :svette:. Håper bare virkelig jeg får vært med.

Edit 2: Du snakka om å kanskje ha weapon stay på på 1on1 Albatross siden mappet er så lite. Da forslår jeg det samme på andre 1on1 baner også, de er jo som regel ca like smo og trange..

Edit 3: Jeg har neste kamp i esl "ladderet" klokka 19.00 på søndag. Trodde ikke vi skulle ha turnering så tidlig som vi skal. Kan trolig ikke være med allikevel :ehm...:

Hvorfor passer det ikke for deg da? Fordi du skal spise middag? Hvis det er flertall for å flytte konkuransen til klokken 19.30, så kan det gjøres.

EDIT: Da flytter vi konkuransen til 19.30 da. :tommelopp:

Nei, hvis ikke de andre vil det så kan du drite i det. Isåfall driter jeg i eslkampen og får en i tap. Jeg vil allikevel foretrekke å ha turneringa klokka 19.30, men det er ingen nødvendighet. Så hvis de andre vil ha den 18.00 går det fint..

Edit: Det er ingen fare med ESL-kampen. Sendte en mail til den sveitsiske duden jeg skulle spille mot og her er svaret:

i registred in this ladder but i dont play in 1on1 to!!
Ikke det at jeg forsto det han skrev, men jeg klarte å tolke det til at han hadde satt opp matchsøkeren ved en feil.

Ok. Here comes:

NÅR PÅ SØNDAG PASSER DET FOR DERE?

Jeg ser helst at vi starter rundt 18.00, ettersom turneringen vil ta sin tid utover kvelden. :rulleøyne:

Jeg stemmer for 19.00.

Novastrum

Feminist-elitist
Warm-up i UT2004 er noe vås! Hva er det man skal varme opp? Fingrene? Et knekk her, ett knekk der, så er man igang. :p

Jeg kommer aldri til å forstå det. Varmopp er bare en unødvendig runde uten motivasjon. men, nok off topic.

Samme for meg om det er 18 eller 19.

Forresten, hvor lenge skal en kamp vare? Hvis vi bruker standardtiden som er 15 minutter vil bare første runde alene ta 90 minutter, for vi har bare en server. Hva om vi kjører kamper på 10 minutter eller noe? Da vil første runde bare ta 60 minutter. Jeg foreslå forresten at vi ikke godtar flere deltakere. Ellers vil det ta så sinnsykt lang tid å gjennomføre alt. Hadde vi bare hatt flere servere..

Novastrum, oppmarving trengs, ettersom man da ser hvem som eier hvem! :D

Kan alle vennligts bekrefte at de skal være med på konkuransen, og at tidsrommet passer?

På forhånd, takk

Så hvilket klokkeslett ble det til..? Joa, jeg kommer. Hvis vi skal ha felles warmup håper jeg den blir kort.

Ikke sent på søndag! Har heldags prøve å må legge meg tidlig! VIS NÅDE FAEN!!!!

...må sove nå! *kollapser bakover og sleper seg bort til sengen mens jeg lurer på hvordan jeg klarer alt det og skrive på tastaur... tøøøøft!*

Da sier vi klokken 18.00

Ville vært fint om alle kunne bekrefte deltagelse, for jeg skal sette opp kampene i morgen. :tommelopp:

Hvis folk ikke kommer blir det bare walkover, uansett.. Hadde egentlig ikke gjort noe med tanke på at vi bare har en server :p

klokkeslettet funker for meg! bare meld meg på er du snill :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg er med... MEN: Jeg synes vi godt kan slå på weaponstay. Det var alt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er ikke godt å si, jeg er i Drammen akkurat nå og jeg veit ikke når jeg begir meg hjemover i mårra. Dersom jeg er hjemme før 18 så er jeg med den ene runden jeg overlever, ellers får dere bare ignorere meg mest mulig.

Da har jeg satt opp bracketen for turneringen. Alt er trukket tilfeldig, så jeg vil ikke ha noen sytende unger her.

Som dere ser, så hopper Novastrum og Kem over første runde. Dette er gjort for å spare tid. Hvis jeg ikke hadde gjort det på denne måte, hadde vi måttet spille fire innledende runder, og det tar altfor lang tid.

Nå har jeg ikke mere å si, annet ann at vi sees klokken 18.00 PRESIS på #sg.ut2004 på EFNet. (Hvis du aldri har brukt IRC før, så kontakt Jinzo over msn: chhoel@gmail.com)

:smarting:

PS. Hvis bildet ikke vises hos dere, ligger bildet HER

Eller HEEEER!!!