Spillegal 2on2 Tour #1 | Counter Strike

Hvilket CS spill?

  • Counter Strike 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter strike: Condition Zero

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter Strike: Source

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Nå begynner tiden å nærme seg. Kan de som kan bekrefte at de er med? Forresten så begynne rikek cupen før 20.30. 20.00 er for å få emd seg ordne ting. Jeg VET at det kommert til å bli noe kødd.
 
vi er med.
 
Jeg og Eivind er med, ja. Kom på #spillegal på Qnet da, alle sammen! Det er mye enklere på den måten...
 
Jeg kan spille med Toz!!!!!!!!!!!
 
Ebriousus og Epzilion: Kan dere vennligst henvende der til #Spillegal@Qnet? Jeg gjentar: Kan dere vennligst henvende der til #Spillegal@Qnet?. Takk for meg
 
er det en liste om tidspunkter folk skal spille på eller?

regner med at Crizpy har meldt meg på sammens med han..
 
Da var det over. Moro var det, selv om nivået var nærmest eksponensielt fordelt. :)
 
Hvem vant?
 
Jeg skulle egentlig bli med, men PC-en min bestemte seg for å være en forpult dritt. Beklager.
 
C

Crizpy

Gjest
Musa og jeg meldte oss på, men neeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiidaaaaaaaaaa :grine: Dere er bare redd for å bli eid, suxz0rz.
 
O'yeh. Det var morsomt. Det som jeg stussa litt over var at Zico & Purechaos vant 25-05 mot Cjap og Mixel. Og vi (zak og epz) vant 26-04 mot Zico & Purechaos. :p

Men, uansett det var en kjekk liga. Vi får håpe det blir noe lignede i fremtiden, men gjerne på et tidligere klokkeslett og/eller spille noen kamper enn annen dag.

Crizpy: Ligaen starta klokken 20.00 og du var ikke tilstede så 2BAD!
 
Joda, det var kjempegøy. :)

Dog vi kunne hatt noen flere lag (og kanskje litt gjevnere komkuranse? :p)

Neste gang skal vi nok gi dere enda mer konkuranse Epz, det var jo ganske gjevnt... :)

GG til alle lag, det var moro.
 
C

Crizpy

Gjest
Bare opplyse om at det er spillegal cs-spilling på<s> 84.118.69.209:27015</s> pw: 123 om 30 minutter

zicohost.no-ip.org:27015