Spillegal 2on2 Tour #1 | Counter Strike

Hvilket CS spill?

  • Counter Strike 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter strike: Condition Zero

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter Strike: Source

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Hvorfor blir det 1,6 når source leder avstemningen?
 
Kanskje fordi de eneste som faktisk gidder å være med vil ha 1.6?
 
Jeg og Jinzo vil være med, men vi har ikke 1,6. Verden er homo, men hvis flertallet av de som skal spille vil ha 1,6 er det vel bare rettferdig..
 
Vel det var slik at det var 13 som meldte seg på og de fleste fra 1.6. Men på en eller annen måte fikk source 23 stemmer. Dette her er at folk stemmer for morroskyld sånn som det andre emne om vi skal ha server.
 
Kunne gjerne tenke meg å vær med, men jeg har jo bare Source.... som var grunnen til at jeg stemte på Source.... og jeg stemte dermed ikke for ``morroskyld``.
 
Hvis vi uansett velger source så kan bare irc sonic hoste for oss. Og hvis det passer han dårlig så går hele greia i dass. Heller bedre med 3 srever i bakcup hvis en svikter enn at vi kjører en.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Alle som eier source har også 1.6. Det tar 20 minutter å laste ned fra Steam.
 
Det er siste frist idag for å melde seg på cupen. Sender PM idag etterpå til alle som har meldt seg på men ikke sagt noe videre om teams.
 
Ettersom det ikke har kommet mer enn fire lag på ennå lar jeg det gå. Vi må være minimum 8 for å få til noe uansett..
 
Du er flink til å lese mellom linjene
 
Kjør en slags liga, da. Det blir seks kamper. Når starter vi imorgen (idag)? Jeg kan ikke før noen timer etter middag, men skal være på nett resten av kvelden.
 
Men herregud, da... Det var da fælt så vanskelig dette var å få til?
 
Nei! Du fåkke være med, HAHA!
 
Da starter vi 20.00 idag. Vi er visst 4 lag. Vi har noen alternativer. 1: Spille 2 lag mot hverandre og ha med retur-kamper for å få cupen til å gå litt. 2: Spille sånn alle mot alle. Den med mest poeng vinner. 3: gå tilbake til 1on1. Bestem selv