Spillegal Discord

#1
Diktator-redigering: Nå har vi discord! Klikk her!

Vet ikke bare om det er meg i det store mørke internett som har oppdaget Discord og bruker dette over alt og til alt når det kommer til å holde kontakt med "online mæits" i ulike guilds og communities. Samtidig som jeg følger andre kanaler som spyr ut bra innhold og gode diskusjoner, bruker blant annet class discord når jeg spiller WoW for å hele tiden holde meg oppdatert og spørre om hjelp om jeg skulle trenge det til å mestre klassen min bedre. Synes de har et genialt system der man samtidig kan følge forskjellige kanaler og hoppe inn og ut av voice channels, chatte og ikke minst se hva folka spiller. Vet at dette er forskjellige aspekter flere ulike programvarer tilbyr, men føler at ingen kan måle seg med discord på akkurat dette. Samtidig som at det er gratis, selvfølgelig.

Så jeg spør egentlig om dette kunne være noe for oss? Vet at flere av dere har kontakt utenom "skjera-tråden" til vanlig, men kan jo være at flere av dere bruker appen fra før av og da skader det ikke med en ekstra kanal samla med norges beste prompere.
 
Sist redigert av en moderator:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Jeg bruker discord all'day'erry'day, og er veldig positiv! Om det er interesse kan jeg gjerne sette den opp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Klikk på denne!

Satt opp ganske enkelt, om noen vil være moderator og shit bare si ifra så får du det, tar i mot forslag om folk har de!