Spillegal har funnet ny moderator!

#1
Etter å ha lest igjennom utallige søknader er endelig jakten over. Stillingen som Spillegals nye moderator falt på ingen ringere enn forumets mest aktive hunkjønn, nemlig Sancti. Vi gratulerer.

Om noen andre ønsker å gratulere, stille spørsmål eller tilogmed sytre over at de ikke ble valgt, kan dette emnet nå brukes til det.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#6
Gratulerer til Sancti, hun kommer til å gjøre en flott jobb som moderator.
 
C

Crizpy

Gjest
#7
Gratulerer!
Rart ikke den utrolige gjennomtenkte søkanden min slo igjennom.. til og med smiska på slutten.

Jaja, jeg hadde antageligvis gjort en så bra jobb, så de resterende moderatorene hadde sett ræva ut.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
*Stykker. :)

Nei, jeg skal ikke være kjip. Gratulerer til Sancti, hun kommer til å gjøre en god jobb - og har markert seg med større aktivitet allerede (både på forumet og på #spillegal).

Hurra for Spillegals første (?) kvinnelige moderator!

:))
 
#12
Ja, første.

Gratulerer, hyggelig med et kvinnlig perspektiv på regler o.l.... PRÆHÆHÆHÆ
 
#13
Gratulerer Sancti :)
Tror du blir en bra moderator.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Grattis, Sancti. Jeg har en mistanke om at du kommer til å bli en god mod.
 
#19
Gratulerer med mod-jobben. Tviler ikke på at du vil gjøre en god jobb. :)
 
C

Crizpy

Gjest
#20
Opprinnelig skrevet av Lodin@18.11.2004, 20.48
Hvorfor er det aldri jeg som blir valgt til mod?  :(
137427​
Høh, hadde du drevet et spillforum (der flestepart..UNDSKYLD, majoriteten) er gutter, og en minst like fornuftig person av det motsatte kjønn hadde søkt på jobben, hvem hadde du gitt den til da?

Jeg hadde gjort akuratt det samma.. ok, Sancti outranker meg (bla.a.) på mange punkter, og er jævla fornuftig generelt sett og fortjener jobben!