Spillegal har funnet ny moderator!

Sancti

Terrorkatt
#44
Opprinnelig skrevet av Alias+19.11.2004, 23.14-->
Gratulerer så mye. Ekstra tøft at det er en fra hjembyen min som får denne gjeve tittelen. :) Eller, hjemby og hjemby, der jeg bor for tiden iallefall.
138074​
[/b]
Jeg er ikke fra Hamar, da. Jeg bare bor her. Er egentlig Sørlending (nei, jeg snakker ikke Kristiansandsdialekt).

Og takk igjen, alle sammen.



<!--QuoteBegin-Seadog

Håper du kan holder orden på forumet
Jeg er ikke Gud...
 
#45
likestillingen skyller over spillegal også nå. en av de få mannsdominerte bastionene som fremdeles holder stand står nå for fall.

bare å gratulere Sancti med sitt nye verv å ønsk lykke til.

kommer nok til å bli en vel så bra moderator som alle andre.

jeg mener, det går jo ikke ann å bli noe spesielt verre så :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#48
LOLOLOLOLOLOLOLOL!
King of the typos.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Sancti+19.11.2004, 23.30-->
<!--QuoteBegin-Alias
@19.11.2004, 23.14
Gratulerer så mye. Ekstra tøft at det er en fra hjembyen min som får denne gjeve tittelen. :) Eller, hjemby og hjemby, der jeg bor for tiden iallefall.
138074​
Jeg er ikke fra Hamar, da. Jeg bare bor her. Er egentlig Sørlending (nei, jeg snakker ikke Kristiansandsdialekt).
138087​
[/b]
:(

Neida. Kommer ikke fra Hamar selv. Er Oslo-gutt.
 
#51
Håper du kan holder orden på forumet
Jeg er ikke Gud...
138087​
[/quote]


Hehe, det er nok bare og finne ut hva disse, små kose guttene vil ha det, så gir de seg nok ;)

Bare ha din kvinnelige kraft i bruk! så går det nok greit :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#52
Opprinnelig skrevet av Sancti@19.11.2004, 23.30
Jeg er ikke fra Hamar, da. Jeg bare bor her. Er egentlig Sørlending (nei, jeg snakker ikke Kristiansandsdialekt).
Utenfor-emnet-ting: Hvor på Sørlandet er du fra?

Jeg har slekt på farssiden i Risør og Arendal. Sørlandet begynner forresten ved Sørlandsporten! Viktig å huske på.

REDIGERT: «Den kvinnelige kraft» ... :D
 

Sancti

Terrorkatt
#53
Fra et lite sted 4 mil unna Risør som jeg ikke vil nevne navnet på. 2000 innbyggere, 1000 av dem medlem av Guds Menighet. Yay. Men har bodd to år i Risør.
 
#54
Gratla med jobben som moderator. Måtte mange timer med modderering (?) bringe fram din indre lykke... og masse annet som man finner på klokken 2om natten....

Gratla!!!! :blomster:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#55
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.11.2004, 01.08
Fra et lite sted 4 mil unna Risør som jeg ikke vil nevne navnet på.  2000 innbyggere, 1000 av dem medlem av Guds Menighet. Yay. Men har bodd to år i Risør.
138133​
Artig sted, ja. Nylig ble en av de som bodde der (de kjenner jo hverandre alle sammen, omtrent) tatt for underslag eller hva det var. Han hadde brukt opp noen penger som egentlig tilhører noen i slekten min som bor der. Da ble det opprør i bygda, visstnok. :))

Jeg antar det sier noe om hvordan kristendommen har tatt litt overhånd når de helst ville glemme det hele, tilgi ham og fortsatt være venner. Noen politiomtale var det ikke snakk om. Det var snakk om et sekssifret beløp.

(Nå gikk jeg svært langt utenfor emnet. Beklager så meget.)
 
#56
Har også familie i Arendal, faren min bor der.
Har vært i denne unevnelige byen selv, og det blir veldig klaustrofobisk, med gamle damer som løper etter deg for å si du "mistet" røykstumpen på bakken.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.11.2004, 00.30
(nei, jeg snakker ikke Kristiansandsdialekt).
138087​
Takk gud for det :D .

Eneste jeg kan komme på som KANSKJE er verre enn bergensdialekten.