Spillegal-klanen

Novastrum

Feminist-elitist
Hehe.. Ok. følger ikke helt med, nei. :D
 
Hmmm... har liksom ikke fulgt så mye med her på forumet. :ehm...:
Men, nå skal jeg skjerpe meg.
Hva var IRC kanalen / server og hva er IPen til UT04 serveren ?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Damm at det ikke er flere her som har BFV! Siden nesten alle i clanen her spiller jo bare UT04. Så kan vel kanskje legge ned BFV clanen og heller satse rent på UT04 clanen i steden, det må vel bli lettere eller hva?
 
Helt enig. Mandark: Vi kan ta en spleiseaksjon for ut2004 server. Jeg har sommerjobb, så kan bidra med noen kroner. :)

Her er forøvrig en prisliste fra Gameserver.no

Unreal Tournament [12 slots] 1 mnd 294,-
Unreal Tournament [12 slots] 3 mnd 630,-
Unreal Tournament [12 slots] 6 mnd 1050,-
Unreal Tournament [12 slots] 12 mnd 1890,-
 
Ehe.. kan ikke alle registrere seg påCatchgamer og så kan vi bruke en av deres UT 2004 servere foreløpig. Tror det er liten aktivitet på de 2 serverne de har, så vi kan vel bruke dem midlertidig. Eller hva?? :rulleøyne:

Eller vi kan leie en server hos Catch. Ikke vet jeg? :confused:
 
jeg er med på å leie server. Spytter inn cæsj jeg også!
 
Noen som er med på klan trening i Unreal i kveld?
 
Eller bare spille Doom 3?
 
har det kommet ut? (er jeg bare helt teit nå???)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Jinzo@03.08.2004, 11.51
Noen som er med på klan trening i Unreal i kveld?
82398​
Jeg kan sikker være med litt jeg.
 
Opprinnelig skrevet av MoDef@20.07.2004, 20.20
Ehe.. kan ikke alle registrere seg påCatchgamer og så kan vi bruke en av deres UT 2004 servere foreløpig. Tror det er liten aktivitet på de 2 serverne de har, så vi kan vel bruke dem midlertidig. Eller hva?? :rulleøyne:

Eller vi kan leie en server hos Catch. Ikke vet jeg? :confused:
77253​
Det ser ut til at CatchGamer har lagt ned UT2004 serverene sine. De er i hvertfall fjernet fra serveroversikten :tommelned:
 
Viktig melding til alle UT2004 clanmembers! I dag satser vi på å få til trening. Møt derfor opp på #sg.ut2004 klokken 10! Be there!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jippi!

Håper prosessoren min klarer varmen. Idag er det hett! Peip konstant istad når jeg spilte. (har ganske lav grense på pipen)
 
I dag satser vi på å få med alle medlemmene i UT2004 klanen på trening. Det er viktig at alle møter opp!!! Det er mange som er med i klanen men som aldri møter opp eller deltar på noe. Derfor skal alle være med i kveld! Møt opp på #sg.ut2004 på EFnet klokka 10.

BE THERE!
 
Vel, nettopp meldt meg på her, 1 posten min og greier... men jeg spiller BFV endel så kanskje jeg skal ta og bidra litt her?


:flau: