For mange herrens år siden satt Nicholas og meg selv oss ned og ble enige om at å lage en Spillegal-podcast, det hadde vært fett. Dette var lenge jevnlig samtaletema som aldri ble gjort noe med men ettersom man må starte et sted samlet vi oss forrige helg i Justins Residens sammen med Eivind og Endre for å spille inn den første Spillegalpodcasten! Agradula lagde oss noen sexy jingler, vi plugga inn en mic, trykket på rec og resultatet kan du sjekke ut her:
Spillegal Podcast 27. mars 2010 (52 minutter lang!)
Vi er allerede enige om å servere episode to som vil bli spilt inn i løpet av et par uker. Først og fremst vil vi sørge for å ha mer og bedre teknikk på plass ved fler mikrofoner og kanskje et miksebrett, men vi vil gjerne ha all den tilbakemeldingen dere har å komme med! Gi oss kritikk slik at vi kan ta det innover oss, gi også gjerne ros om det er fortjent og hjelp oss med å gjøre den neste bedre!
Spillegal Podcast 27. mars 2010 (52 minutter lang!)
Vi er allerede enige om å servere episode to som vil bli spilt inn i løpet av et par uker. Først og fremst vil vi sørge for å ha mer og bedre teknikk på plass ved fler mikrofoner og kanskje et miksebrett, men vi vil gjerne ha all den tilbakemeldingen dere har å komme med! Gi oss kritikk slik at vi kan ta det innover oss, gi også gjerne ros om det er fortjent og hjelp oss med å gjøre den neste bedre!
Gjør ingenting for min del at podcasten blir lang så lenge man holder seg sånn ca ontopic og det opprettholdes en interessant diskusjon, noe jeg syns dere klarte. Lykke til med neste podcast