Opprinnelig skrevet av impywimpy+10.05.2005, 17.11-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
Du misforstår meg, kjære vakre vene pene snille Revanske deg. Jeg vil ikke bli moderator, Endre har nemlig allerede gjort plass til meg i VIP klubben.
Sunn fornuft forteller meg at moderatorjobben er noe dritt med mindre du er en maktsyk jævel. Jeg har virkelig respekt for de som er villig til å ta ansvaret, og ikke faller for fristelsen det er å misbruke stillingen, noe våre nåværende moderatorer virker å klare utmerket. ( Haha, Ninjaprimate er så ghey.
) *host, host*
Stort sett utmerket. :svette:
Ja, jeg vil bli moderator for å gjøre Spillegal til et bedre sted for brukerne; ermm.gif jeg vet ikke helt hva som er mest skremmende.
@09.05.2005, 22.58
Skremmende. Ninjaprimate, Impywimpy og Kozeloz vil alle være moderatorer. Enden er nær.
Skremmende. Ninjaprimate, Impywimpy og Kozeloz vil alle være moderatorer. Enden er nær.

217916
Sunn fornuft forteller meg at moderatorjobben er noe dritt med mindre du er en maktsyk jævel. Jeg har virkelig respekt for de som er villig til å ta ansvaret, og ikke faller for fristelsen det er å misbruke stillingen, noe våre nåværende moderatorer virker å klare utmerket. ( Haha, Ninjaprimate er så ghey.
) *host, host*Stort sett utmerket. :svette:
218131
[/b]