Spillegal søker ny moderator

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Opprinnelig skrevet av impywimpy+10.05.2005, 17.11-->
Ja, jeg vil bli moderator for å gjøre Spillegal til et bedre sted for brukerne; ermm.gif jeg vet ikke helt hva som er mest skremmende.
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@09.05.2005, 22.58
Skremmende. Ninjaprimate, Impywimpy og Kozeloz vil alle være moderatorer. Enden er nær. :(
217916​
Du misforstår meg, kjære vakre vene pene snille Revanske deg. Jeg vil ikke bli moderator, Endre har nemlig allerede gjort plass til meg i VIP klubben. ;) Sunn fornuft forteller meg at moderatorjobben er noe dritt med mindre du er en maktsyk jævel. Jeg har virkelig respekt for de som er villig til å ta ansvaret, og ikke faller for fristelsen det er å misbruke stillingen, noe våre nåværende moderatorer virker å klare utmerket. ( Haha, Ninjaprimate er så ghey.=D ) *host, host*

Stort sett utmerket. :svette:
218131​
[/b]
I was R jokin'. Tror ikke du har særlig lyst på ansvaret. Jeg har lyst på jobben, i grunn. Men ansvaret og sytet til alle som ønsker x emne stengt pga y homoseksualitet er no-no. Men arni vil sikkert ... helt til han innser at han ikke kan avsette Sancti og gjøre Yeti til GayNProud.
 
#62
Siden en ny og bedre forside er på vei, er vi også ute etter en ny moderator.

Vi søker en person som:
  • er veldig aktiv på forumet og stort sett er innom flere ganger daglig
  • er hyggelig og samarbeidsvillig
  • er generelt godt likt på forumet
  • tør å si ifra, uansett hvem det måtte gjelde
  • har relativt lang fartstid
  • vanligvis skriver seriøse innlegg uten spam

Ikke regn med å bli moderator hvis du:
  • bare har vært her i en uke
  • vanligvis er frekk og usaklig
  • spammer
  • er en person som er generelt dårlig likt på forumet
  • maser
Beklager folkens. Kravene som stilles er for høye..

=D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#63
Jeg tenkte jeg skulle la være å entre dette emnet og/eller testamentet til SGs udugelighet, men nå kunne jeg ikke dy meg:

Hold kjeft, Revan. For det første er ikke spøken morsom en gang, du juger på deg et par punkter, og drar en dårlig spøk som ALLERDE ER BLITT DRATT. Urk.
 

Sancti

Terrorkatt
#65
Jeg tenker vi stenger denne tråden. Hvis noen lurer på noe mer angående søknaden dere vil sende, så spør via PM.
Ikke spør om hvem som blir mod, når vi får ny mod, når den nye siden kommer, og hva dine sjanser er. Jeg vet faktisk ingen av delene sikkert enda.
Alt til sin tid.
 

Sancti

Terrorkatt
#66
Det er nå for sent å sende inn flere søknader.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.