Spillegal søker ny moderator

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Haha, ro ned, gutter. Ikke vits å bli helt fanatiske over en moderator-stilling.

Trykker man på "send melding", så blir meldingen sendt.

:ler:
 
#23
Enhver som ønsker å være moderator bør ikke under noen omstendigheter bli det. Maktsyke jævler!
 
#24
Opprinnelig skrevet av impywimpy@09.05.2005, 22.42
Enhver som ønsker å være moderator bør ikke under noen omstendigheter bli det. Maktsyke jævler!
217901​
Og dette gjelder absolutt alle, ja?
 
#25
Enhver og Alle er jo synonymer, er de ikke? :rulleøyne: Ja, jeg vil bli moderator for å gjøre Spillegal til et bedre sted for brukerne; :ehm...: jeg vet ikke helt hva som er mest skremmende.
 
#27
Skremmende. Ninjaprimate, Impywimpy og Kozeloz vil alle være moderatorer. Enden er nær. :(
 

Sancti

Terrorkatt
#29
Opprinnelig skrevet av NinjaPirate@09.05.2005, 22.57
Hvorfor svarer du ikke på min..... ja.. søknad... :flau:
Le så mye dere vil :p
217913​
Det at du ikke engang klarer å lese gjennom den første posten i emnet, sier kanskje litt om hvor skikket du er til å bli moderator.
Jeg svarer ikke noen, den nye moderatoren vil få beskjed når den nye forsiden lanseres.
 
#32
Øh, jeg kan ikke være moderator, o håpefulle forumere. Jeg skal nemlig trenes opp til å bli en førsteklasses voldtektsmann i heimevernet.
 
#33
Jeg sparte deg bryet med å ikke sende...

Bare håpe det blir en moderator som klarer å være objektiv, og ikke kommer til å gi anmerkninger etter hvilke folk han missliker.
(ja, du vet hvem du er)
 

Sancti

Terrorkatt
#34
Hvis noen føler at en moderator gjør en dårlig jobb, så går det an å si ifra. :)

Noen blir kanskje gretne fordi de mener at de får anmerkninger de ikke fortjener, men dette er det opp til moderator å vurdere. Hvis man derimot mener at anmerkningen er fullstendig ufortjent, og at moderatoren kun har satt denne anmerkningen fordi han er ute etter vedkommende, så si ifra.
Jeg kan ikke love at det skjer noe, men vil så langt det er mulig prøve å gjøre ting mest mulig rettferdig. Det er bedre å si ifra enn å ikke gjør noen ting, i hvert fall.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#36
Sancti: Vanskelig valg, duh lizzom. Se så søt jeg er.
 
#37
Tenkt å gjøre Trivielt og Film & TV til totalitært styre igjen? :(





Bare tuller, skatten.
 
#38
Når kommer den nye forsida opp, da?

"Snart"? :p
 
#39
Den kommer når den kommer..

Like greit svar som når du spurte om hva som var til middag når du var liten...

- "Hva er det til middag ?"

- "Du får se.."
 
#40
Men jeg vil vite mer presist.

Og får "vinneren" beskjed litt på forhånd?

(Ment til Sancti dette her, så ikke kom med åndsvake svar som at jeg får vente og se eller noe.)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.