Spillegal søker ny moderator

Status
Stengt for ytterligere svar.
#42
Tror jeg hadde hatt enorme sjangser til å bli moderator hvis jeg hadde søkt.

Tror jeg scorer mest på seriøse innlegg og veldig godt likt blant samtlige på forumet ;)

Seriøst håper jeg det blir en som er litt rundere i kantene enn hva mange andre moderatorer er, det er ikke noe kritikk til de som er i dag, man ønsker sikkert en viss kustus på siden men man trenger litt likevekt synes jeg.

Jeg ønsker en moderator som ikke fjerner et bilde av paris hilton + psp og stenger tråden av den grunn. (nei, jeg posta det ikke, men synes bare det var rart det ble fjernet, og mitt eksempel var bare et jeg kom på i farten.)
 
#43
Se på det her:
Først spør Affable Ostrich et helt greit og saklig spørsmål som ville vært et veldig vanlig spørsmål å spørre. T.o.m. i en jobb intervju situasjon kunne et lignende spørsmål blitt stilt.

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@09.05.2005, 19.55
Og hvem er ansvarlige?

Alle de som har "ansvarlig"-tittel?

De somf.eks. er ansvarlig for nyhets-delen skal altså bestemme. det du mener?
217771​
Så får han dette svaret fra en Moderator.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.05.2005, 19.58
Bare noen kjappe spørsmål... hvorfor lurer du? Hva har du med det å gjøre? Er det noen du anser som ikke verdige til å vurdere din søknad? Slår det deg at noen stemmer kan veie mer enn andre? Spør du bare for å pirke?
Ahaaa... tror vi nærmer oss, gitt.
217772​
Hadde jeg vært deg Affable hadde jeg trukket søknaden min, du kan da ikke ønske å ha en så frekk kollega som dette.

Yetipants: Synes du virkelig et slikt spørsmål er så rart å spørre?
Det er sikkert mange her som har veldig lyst til å få denne "stillingen" og man er selvsagt spent på hvordan man kommer til å velge ut, om det er bare er en person om det er flere osv osv. Kanskje man også ønsker å se hvor mange som leser sin "konfidensielle" søknad.. Slike svar kan man i verste fall vente seg fra en vanlig bruker, men IKKE fra en moderator.
 
#44
_Larsen_: holder du på med det blir du helt sikkert ikke moderator.

EspeN: Kan ikke huske og ha sett deg her før, og med tanke på at du regget deg før meg og jeg har ti ganger flere innlegg enn deg, tviler jeg på at du er aktiv.

Edit: Hva får deg til å tro at jeg har søkt?

Yetipants er generelt sett en hyggelig kar. hvilket du ikke visste fordi du ikke er aktiv nok.

(ikke dobbelt-post)
 
#46
Bah. Faen, jeg har et lite problem med ikke å skjøne sånne enke ting. :grine:

(det tordner. Hjelp)
 
#47
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@09.05.2005, 20.56

Og får "vinneren" beskjed litt på forhånd?


Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@10.05.2005, 03.22

Edit: Hva får deg til å tro at jeg har søkt?

Ikke vet jeg.


Det tordna her også, for så vidt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#48
Til dere som ønsker å bli moderatorer. Det er ikke så kult som dere tror. Det er utrolig morsomt i begynnelsen, men etterhvert blir det bare mas og stress. Jeg snakker av egen erfaring, fra da jeg var global moderator her. Alle maser på deg, om den minste ting, alle slikker deg opp etter ræva og om noe er galt, så er det din feil. Det er tidskrevende og vanskelig. Du skal være retferdig, og ikke forskjellsbehandle noen. Men for all del, hvis noen virkelig har lyst til å passe på det kjære forumet vårt, så vær så god. Men det er ikke en dans på roser, og det tror jeg Sancti med hånd på hjeret også kan si. Så med mindre du er helt sikker på at du er mannen for jobben, så ville jeg latt vær å søke.
 
#49
De fleste som har søkt på jobben tror jeg ikke vet helt sikker hva den innebærer, men det er en ny erfaring for de fleste, og de som har søkt tror jeg ikke kommer til å trekke den tilbake med det første.

:S

Shoot me if i'm wrong.
 
#50
Så det å være en moderator kan på mange måter sammenlignes med å sitte barnevakt?

Nice, skulle nesten ha skrevet at jeg er onkel til fire barn. Hadde sikkert gitt en del plusspoeng det.
 
#51
Uansett så kommer nok den femtidige moderatoren til å klare seg fint. :)
 
#53
Ja, vi kan jo håpe og tro det. E3 begynner 18., eller er jeg på bærtur?
 

SHDR

Gullmedlem
#55
Den er i rute. Jeg har faktisk lært litt siden forrige gang ... ikke at jeg programmerer siden eller noe, det handler om å designe ting som er lette å implementere og som ser anstendige ut. Ingen jævlige alphakanal-baserte rene grafiske greier som forrige gang, alt denne siden trenger er pen CSS. Laster omtrent ti ganger så fort som den gamle, og ser en hel del bedre ut. Hurra!

Vil gi en smakebit, men vi venter til den lanseres istedet. Forumet er i og for seg smakebit nok.
 
#56
Ja, jeg vil bli moderator for å gjøre Spillegal til et bedre sted for brukerne; ermm.gif jeg vet ikke helt hva som er mest skremmende.
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@09.05.2005, 22.58
Skremmende. Ninjaprimate, Impywimpy og Kozeloz vil alle være moderatorer. Enden er nær. :(
217916​
Du misforstår meg, kjære vakre vene pene snille Revanske deg. Jeg vil ikke bli moderator, Endre har nemlig allerede gjort plass til meg i VIP klubben. ;) Sunn fornuft forteller meg at moderatorjobben er noe dritt med mindre du er en maktsyk jævel. Jeg har virkelig respekt for de som er villig til å ta ansvaret, og ikke faller for fristelsen det er å misbruke stillingen, noe våre nåværende moderatorer virker å klare utmerket. ( Haha, Ninjaprimate er så ghey.=D ) *host, host*

Stort sett utmerket. :svette:
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Så det var ikke noen god ide for meg å søke? =D

Men seriøst, det høres gøy ut og jeg har ikke noe bedre å bruke tida på så jeg sendte inn en søknad. Så får vi se hva som skjer.
 
#58
R3van for teh pr3sident?

:pirat:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#59
Opprinnelig skrevet av sortulv@10.05.2005, 07.38
Tenkt å gjøre Trivielt og Film & TV til totalitært styre igjen? :(





Bare tuller, skatten.
217994​
Jeg aner ikke hva du snakker om.
 
#60
Opprinnelig skrevet av Marty@10.05.2005, 17.03
R3van for teh pr3sident?

:pirat:
218165​
:ninja:

If I ran for election, would you support my erection?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.