Spillegal-server - CS: S eller CS 1.6

Hvis det skulle startes en Spillegal-server, ville du ønsket en CS: Source eller en CS 1.6 server?

  • CS: Source

    Stemmer: 0 0,0%
  • CS 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Altså, se på voten til Crizpy, så ser du på denne voten.


Dette er like seriøst som et presidentvalg i Etiopia...
 
vel, det er jo ett par stykker her som virkelig vil ha source server.
minst like mange som de som argumenterer for en 1.6 server
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av musa+30.11.2004, 21.28-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@30.11.2004, 21.09
Jeg håper sjefene tar til vettet og skjønner at de tilfredstiller en mye større gruppe ved å starte med en 1.6 server i en periode, og så gå over til cs:s etterhvert.
144009​
du bør ikke regne med det. det er jo mye bedre at de gjør som voten sier, ta det spillet folk "spiller" mest. eller det velgerene vil ha.
144035​
[/b]
Men velgerne spiller ikke cs.

Redigert: da må det hvertfall ha kommet dritmange cs-spillende medlemmer de siste måneden, for jeg husker da vi skulle ha cs klan.. fant ut at det var mellom 5 og 10 medlemmer som faktisk hadde spillet.
 
Kanskje folk spilte cs for lenge siden, men har plukket det opp igjen i forbindelse me utgivelsen av HL2? Bare en tanke.
 
Opprinnelig skrevet av Probility@30.11.2004, 15.07
Grunnen til at det kansje lagger er at du bare går in på tyske hore servere? ;)
143702​
Det kan hende da... spillte det online for 1 mnd siden, har ikke rørt spillet siden...
 
ja... noe galt med det?
 
C

Crizpy

Gjest
Nettopp...her er det en gjeng folk som kanskje spiller cs 1 gang i året (hvis de overhodet har spilt det før) som stemmer.. føler at jeg gjentar meg her.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.11.2004, 22.55
Nettopp...her er det en gjeng folk som kanskje spiller cs 1 gang i året (hvis de overhodet har spilt det før) som stemmer.. føler at jeg gjentar meg her.
144121​
jeg spiller CS 1.6 hele tia da.... CS rocker..!
 
Det virker kanskje som om mange tror vi får server, men få nå ikke opp forhåpningene ennå. Jeg har hendene fulle for øyeblikket, og ingenting er avklart ennå. Dette var først og fremst for å vite hva jeg skulle spørre om NÅR jeg skal ordne dette.
 
jeg tipper at det ikke blir noe server.... men man kan jo håpe...:D
 
C

Crizpy

Gjest
Ja, men hvis den kommer, regner jeg med at den kommer "snart"

Nei, la oss alle hylle Stiluz..han tar hvertfall insiativ (eller hva det heter)
Great minds think alike.. jeg har tenkt på sponsoravtaler med server og sånn en stund, og husker ILiuz og jeg diskuterte det da sida ikke var oppe, og at det var en mulighet.. jeg hadde faktisk tenkt å spøre om det kunne ble realistert, men da jeg åpna opera, lyste emnet mot meg.. (L)
 
Jeg foreslår at vi hyller deg pga. den søte nisselua til avataren din :D