Spillegal-server - CS: S eller CS 1.6

Hvis det skulle startes en Spillegal-server, ville du ønsket en CS: Source eller en CS 1.6 server?

  • CS: Source

    Stemmer: 0 0,0%
  • CS 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Ja...Spillegal skal kanskje anskaffe spillserver. Men før det skjer, ønsker vi en markedsundersøkelse. Stem derfor på hva du ønsker. Vi har hovedsaklig tenkt på CS siden det antakelig er det mest populære spillet, men kom gjerne med forslag på andre spill også hvis det er ønskelig. :)

Jeg kan forøvrig legge til at hvis spillet blir CS, vil administratorene kaste ut de som jukser på serveren, syter over alt, eller generelt oppfører seg idiotisk, i motsetning til andre norske spillservere. Dette blir med andre ord en skikkelig server.
 
#2
1.6 for faen.

Selv om vi trenger noen norske cs:s servere
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Helvetes unger... Neida, stem det dere vil. :svette:
 
#9
Source
 
#10
EnSeks for fuck sake!

Skjønner ikke hva folk ser i CS:S. Greit at det ser pent ut, men rekylen og hitboxene er jo like random som yatzy.
 
#11
Det var akkurat det samme når 1.6 kom. "Uffff 1.6 suger... 1.5 er så mye bedre". Faktumet er at i dag spiller så godt som alle 1.6 ,og er glade for det. Source er fremtiden så hvorfor ikke like godt ha server for source.
 
C

Crizpy

Gjest
#12
Dere kan jo for faen ikke tenke på å gam en cs:s server?
Faen, iliux, tenk selv,a.
Fu skjønner vell at alle vil ha 1.6?
Der er det som herjer mest, og alle vil ha det,
mao, mer reklame. helvete er visten med en avstemming på det her!`?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Hvis flest vil ha 1.6, hvorfor leder Source da?
 
C

Crizpy

Gjest
#14
FORDI FORUMET BESTÅR AV IDIOTER SOM IKKE SPILLER CS, OG BARE VOTER ETTER RANDOMGAYOPTION.
 
#18
Vanguard fjerne min stemme, Thinaran stemte på CS:S fordi jeg stemte på 1.6....


En totalt useriøs vote. Folk flest på spillegal spiller 1.6, jeg er enig i at CS:S kommer til å ta over for 1.6, men innen den tid kommer, kan vi spille det de fleste spiller? istedenfor å være såpass sære og stenge av servern til en liten gruppe mennesker....
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Jeg fjernet ingen stemmer, kjære deg. Jeg bare truet med å gjøre det, dersom du brukte flere kontoer for å få overtall i ditt favør.