Spillegal Spiller Spill Sammen!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Hørte du alle stemmene godt, eller hørte du bare Scary Paladin?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#22
Ja, det må ha vært hvorfor knappen reagerte før den åpna ny fane :p

Jeg hørte bare mumling, men var vel mest fra den øverste videoen (var vel Scary, det?).
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#23
Lørdag, Brink, Skype! Noen som vil slenge seg med, eventuelt være med i en samtale så jeg slipper å snakke til meg selv som en gal person? Skype fordi da høres dere faktisk i streamen (etter mine beregninger).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Jeg plukker opp BlackMagic Intensity i dag, så det hadde gjort seg å slenge seg på dette. Jeg joiner.

EDIT: Bare at lørdag passer veldig dårlig, jeg blir med på søndag.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Brink på hvilken platform?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Hørm. Får vel slenge meg med jeg også, hvis det selges billig noe sted her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Smell den i disken der du kjøpte den og brøl at du skal ha en ny, sammen med din overbevisende fysikk burde det være en liten sjanse for at du får en.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Høres spennende ut, vurderer å spille dette men om flere er med på 360 er det definitivt ordentlig interessant! Har ingen planer for helgen så kan være klar for dette.

Edit: Greia med Brink er at anmeldelsene melder om at teamplay/multiplayer er greia her, så om Spillegals Finest skal game blir det bra!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Ryktene florerer om 399 på Spaceworld, om det er sannhet i det kan det hende jeg casher ut som den hora jeg er. Er egentlig mest redd for hvor lite innhold det er, jeg er vanligvis ikke mannen til å grine over korte campaigner og slikt men når det kun er snakk om multiplayer virker 8 kart litt snaut. På den andre siden, 399. Vi får se.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36

Jeg gir tilbake Endres donerte Hauppauge HD-PVR tilbake til Endre og skal gå til anskaffelse av en BlackMagic Intensity.
Jeg fikk tak i en slik forleden dag og driver med testing av enheten. Jeg har greid å streame temmelig fresh kvalitet, men sliter med å få bilde på TV-en (doh).

PS3eye var et jævlig dårlig webcamera, så vi kjører på med et ordentlig et neste gang.
Jeg har ervervet et ordentlig videokamera. Det er SD, men vi streamer jo uansett bare i det som antageligvis er enda litt lavere kvalitet enn det kameraet kan by på. Gratisløsninger hipp hurra! Jeg tester litt streaming fra stua mi i løpet av helga.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Tu leit, jeg tok skjegget på onsdag.

EDIT: Og kameraet henta jeg nettopp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
:penga:

MEN OKAY. PC eller Xbox 360, er hva jeg spør om. Jeg gidder ikke kjøpe Brink to ganger, har mest lyst til å spille det på PC (billigere, bedre på alle måter), men hvis resten av gjengen gæmer på den dyrere, dårligere 360-versjonen må jeg nesten bite i det sure eplet.

SÅ. FORTELL, NEGRE. Mekker no pollings nå, hvis jeg får lov. Edit: Jeg fikk ikke lov.