Spillegal-tskjorte?

Hvilken likte du best?

  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-graa.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-orange.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-sort.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg likte ingen av de, jeg synes dere burde lage noe annet.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Endre

Ødela forumet
#1
Er det interesse for en Spillegal-tskjorte? Har lagt opp tre forslag med forskjellige farger, så dere kan stemme på deres favoritt. Det er fint om dere sier ifra om dere synes dette designet var litt for enkelt. Kan forresten legge til at det vil stå Spillegal.no på baksiden av t-skjorta.

Og til slutt, hvis det er interesse, hva vil være en grei pris?

:)
 
#2
Er jeg fargeblind, eller er den nederste identisk med den øverste?

Edit: Sånn, ja :p
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#3
Kult nok, men fargene var grusomme. Svart og blått, det er veien å gå!
149,- er vel det meste jeg kunne gitt for en sånn.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Jeg synes den med rød/oransj print var den barskeste. Og rundt ett eller annet mellom 100-200 kroner ville være en akseptabel pris.

Dessuten hadde det vært tøft med en "spillegal.no"-print på ryggen. :tommelopp:
 
#6
Jeg syns den grå var tøffest. Og jeg trenger ikke å høre noen si "gray is gay" bare fordi jeg er den eneste som har stemt på den.

Meeen, jeg kommer ikke til å kjøpe noen Spillegal-t-skjorte.
 
#10
Av de som er der er den med svart dyr på tøffest.
Det bør i hvertfall stå Spillegal.no en eller flere plasser på skjorten. Det ville vært kult. Og så burde KUN medlemmer fått kjøpt den.
 
#11
Likte egentlig alle, og hadde kjøpt en for en pris mellom 100-200 kroner, men stemte på den grå.
Samma faen hvilken farge, Spillegal må man ha hele dagen - også på skjorta. :p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#12
din hore! jeg satt og tenkte på nøyaktig det samme her om dagen. altså spillegal t-skjorte. men jeg vil ha en svart t-skjorte :( eller ihvertfall ren hvit, sånn der grumsete grå er så stygt. på en svart t-skjorte hadde det vært stas med oransje logo-farge, mens på en hvit; svart.

hundre til to hundre spenn er vel greit.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Hmm, jeg syns faktisk den oransje var litt fet :p Siden det er samme fargen som blir brukt her inne på SG. Men den sorte er litt fet den også da :)
 
#14
Syns den øverste var barskest av de som var der.

Hva med marineblå t-skjorte med rød/oransj logo på (gjerne også litt større hvis mulig) eller en ganske mørk og matt rød t-skjorte med svart logo?
De hadde jeg garantert kjøpt så lenge prisen er rimelig (149,-).
 
#15
Ja, det burde være en helt hvit.

150 er vel en grei pris?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Den øverste likte jeg best. Jeg kunne tenkt meg å betale 149,- for en skjorte, selv om jeg antagelig hadde kjøpt en selv om den kostet 200,-. :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
En Spillegal-BANDANA hadde jo banket alt.
 

Endre

Ødela forumet
#18
Bare for å understreke det, så er det desverre ikke mulig med en sort t-skjorte.
Den orange har vi forøvrig satt på en gråhvit skjorte, mens de to andre er på en hvit, så vet dere det.Dette kan forandres, ja.

For å understreke det enda mer: Man kan egentlig bare få hvit og grå skjorte. :flau:
 
#19
Jeg skal ha den øverste! :tommelopp:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#20
Det GÅR jo ann å skaffe svart, det er 10 ganger så kult. Det er bare å finne noen andre trykkere. Skulle vel ikke være verdens største problem. Kul logo og stæsj, hadde gledelig kjøpt en svart med orange.